Oke, dat XD is gelukkig al opgehelderd..
Ben het met Firesphere eens: de verdubbelaar was geen slimme actie geweest, want het leek er sterk op dat ze het niet gingen halen.
En Lola-aapje
Ik moet je helemaal gelijk geven, ik zat met Joris helemaal fout
Ik zag het vorige week al ietsje meer aankomen en dacht nog, als hij niet de mol is, wil ik dat hij er NU uit gaat. Aangezien ik zag hoe goed hij deze keer wél zijn best deed (een keer een aflevering zonder duidelijke Joris molbiechts, molacties en stuff), kreeg ik al zo'n voorgevoel dat hij het veld ging ruimen. Misschien moet ik toch dit topic nog eens goed nalezen en Dennis erkennen als mol. Al vond ik hem nooit zo'n mollerig gedrag tonen
...
Nouw, als je kijkt hoe Dennis gepresteerd heeft, dan heeftie niet echt kansen gehad om veel geld te verdienen. Maar goed, met deze opdrachten is dat ook moeilijk te berekenen. Hij heeft niet buitensporig veel geld verdiend, maar zeker niet het minste... Denk aan samen met Patrick bij de bommenopdracht... Denk aan Regina vinden... Het kan tactiek van hem zijn: In de groepjes komen waar je géén geld kunt verdienen, en dan zorgne dat de anderen het verprutsen... Moet mij alleen nog even aangewezen worden wanneer hij daar ooit in is geslaagd...