Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 227084 keer)

Offline Lola-aapje

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #420 Gepost op: 22-02-2008, 16:02:03 »
Weet je wat het met Dennis is, hij laat het altijd anderen opknappen. Zo laat hij Regina en Patrick tegen elkaar opbotsen, zodat het net lijkt alsof hij niets gedaan heeft. En bij het einde, op dat ding van de finish zou hij het ook he-le-maal niet erg vinden om tegen Edo aan te lopen, heb ik het idee..
En natuurlijk zijn afzakkende pet. ;D

*heeft maar béétje last van tunnelvisie. Alleen was ik zoooo bang gister met de executie. Ik dacht echt van; zou het dan toch? Patrick zat daar dik relaxt, en Dennis helemaal (gespeeld?) gespannen..

Niet mee eens, Dennis heeft ook veel uit 'eigen' initiatief gemold...Patrick en Joris waren handige stoorfactoren...

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
« Reactie #421 Gepost op: 22-02-2008, 19:27:23 »
Ik zit ook op Dennis, al heel lang eigenlijk, en inderdaad, hij heeft ook op eigen initiatief gemold.

Maar sommige dingen snap ik nog niet (hopelijk na aflevering 10 wel), namelijk dat Dennis soms in een niet-handige groep ging zitten. Zoals bij de Taxi's, het Regina zoeken en het maisveld: daar had hij toch beter in de communicatiegroep kunnen zitten (bij de maisopdracht was geldkandidaat ook goed geweest). Tenzij dat natuurlijk een techniek was om niet verdacht te worden. Maar ja, misschien had hij nog veel beter kunnen mollen op die manier.

Ook met die pinata opdracht, daar had hij in de auto dubbel werk kunnen doen (verkeerd rijden en een foute pinata opensmashen). Maar ja, dan was er ook weer de kans dat de pinata zo duidelijk was geweest dat hij dat niet had kunnen tegenhouden. Dus dat is eigenlijk ook wel weer een goede keuze geweest, haha.

Grootste pluspunt is zijn fanatisme in zijn verdedigingen (dus het niet-mysterieus doen) en het zo graag willen verkrijgen van de topito (wat zou hij gelachen hebben dat hij tot twee keer toe een topito van een medespeler kreeg, namelijk van Joris ("Ik verdenk Dennis absoluut niet en vind het een leuke kerel") en Edo).

En was ook wel grappig is: als hij de mol is, heeft het in het beginliedje toch constant voor ons neus gelegen (met zijn drie vingers).

Zo leuk als hij de mol is :)

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
« Reactie #422 Gepost op: 22-02-2008, 20:03:58 »
bij de "zoek de ontbrekende 2 speelkaarten opdracht" moest regina en dennis de klaver vrouw en de ruiten 8 zoeken.
Nu weten we allemaal dat de 8 een belangrijk getal is.
(8e maand is MOL)
na dan heb je dus de vrouw (regina) en de 8/mol (dennis)

lijkt me duidelijk
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #423 Gepost op: 22-02-2008, 20:55:14 »
Met dank aan Heinz & El Guapo Stuntteam ben ik uiteindelijk, na lang wikken wegen,
over gestapt naar Dennis. Toen Patrick eruit ging, schrok ik me echt kapot!
Ik ga in mijn Pool Dennis invullen, maar omdat ik het eigenlijk niet kan geloven,
dat ik denk dat hij de Mol is, iks meer over zijn mol acties zeggen. (Ben benieuwd of me dat lukt :-X)

ghehe als je nou nog moet overstappen op dennis ben je nogal laat en ben ik bang dat je dan beter helemaal niets meer kan invullen :p
maar dennis is idd de mol !!
dennis for mole !

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 23-02-2008, 00:56:21 »
Weet je wat het met Dennis is, hij laat het altijd anderen opknappen. Zo laat hij Regina en Patrick tegen elkaar opbotsen, zodat het net lijkt alsof hij niets gedaan heeft. En bij het einde, op dat ding van de finish zou hij het ook he-le-maal niet erg vinden om tegen Edo aan te lopen, heb ik het idee..
En natuurlijk zijn afzakkende pet. ;D

*heeft maar béétje last van tunnelvisie. Alleen was ik zoooo bang gister met de executie. Ik dacht echt van; zou het dan toch? Patrick zat daar dik relaxt, en Dennis helemaal (gespeeld?) gespannen..
Als Dennis de mol is dan zou hij niet in paniek gaan raken en zich niet gaan verstoppen maar juist Edo tegen het lijf gaan lopen zodat al het geld uit de pot gaat.

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #425 Gepost op: 23-02-2008, 22:02:26 »
Inderdaad. Het enige wat ik me daarbij kon bedenken is dat hij die opdracht heeft 'opgeofferd' (lees: met succes behaald) om zichzelf onverdacht te maken, met het idee dat het maar relatief weinig geld is (500 euro)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #426 Gepost op: 24-02-2008, 11:30:32 »
Inderdaad. Het enige wat ik me daarbij kon bedenken is dat hij die opdracht heeft 'opgeofferd' (lees: met succes behaald) om zichzelf onverdacht te maken, met het idee dat het maar relatief weinig geld is (500 euro)

Hij heeft die opdracht al flink laten mislukken door Patrick omhoog te sturen richting Regina. Patrick en Regina raken uit het spel en raken verdacht, Dennis speelt ondertussen de fanatieke kandidaat door 200 euro (Edo 300, zoiets was de verdeling) opt te halen en niet verdacht te worden. Ondertussen is er met dat opdracht zo'n 2.000 euro uit de pot gehouden.
Prima toch?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 24-02-2008, 12:58:30 »
Hij heeft die opdracht al flink laten mislukken door Patrick omhoog te sturen richting Regina. 
Dat doet Dennis inderdaad goed  ;D  Vlak nadat Regina aan Patrick heeft bevestigd dat ze nog in de Skyline Chapel (op de 15e) is, stuurt Dennis Patrick naar "de swimming pool, dus dat zal wel helemaal bovenin zijn denk ik".
Patrick denkt dus dat hij helemaal bovenin moet zijn en gaat met de lift naar de 14e verdieping, want verder gaat de lift niet. De enige manier om van en naar de 15e verdieping te gaan is met de trap. (Klik hier voor een Deck Plan van het schip.) Regina moet dus van de 15e af en Patrick wil, zoals hij zelf zegt "naar het zwembad op de 15e". Grote kans dus dat die 2 elkaar tegen komen.

Verder is Dennis wel heel erg aan het 'stoorzenderen' als Regina Edo naar het Sports Court (13e verdieping) probeert te sturen. Wanneer Regina aan Edo heeft gevraagd of hij naar de sportverdieping kan gaan, kakelt Dennis er tussendoor of Regina naar het zwembad kan gaan. Vlak daarna als Edo aan Regina vraagt waar hij nou precies naartoe moet, komt Dennis weer: "Edo, Edo, Edo, ik heb geld gevonden bij de Dragon's Lair!'

Het lijkt er dus inderdaad op dat Dennis lekker fanatiek meedoet, maar ondertussen wel alles probeert te verstoren.

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #428 Gepost op: 24-02-2008, 13:58:17 »
dat was ik even vergeten, dat Dennis dat had gedaan. Wat denken jullie van de andere puntjes van mijn eerdere post? Ik zit namelijk wel op Dennis maar wil graag die ongerijmdheden opgelost hebben ;)

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #429 Gepost op: 24-02-2008, 13:59:25 »

Dat doet Dennis inderdaad goed  ;D  Vlak nadat Regina aan Patrick heeft bevestigd dat ze nog in de Skyline Chapel (op de 15e) is, stuurt Dennis Patrick naar "de swimming pool, dus dat zal wel helemaal bovenin zijn denk ik".
Patrick denkt dus dat hij helemaal bovenin moet zijn en gaat met de lift naar de 14e verdieping, want verder gaat de lift niet. De enige manier om van en naar de 15e verdieping te gaan is met de trap. (Klik hier voor een Deck Plan van het schip.) Regina moet dus van de 15e af en Patrick wil, zoals hij zelf zegt "naar het zwembad op de 15e". Grote kans dus dat die 2 elkaar tegen komen.

Verder is Dennis wel heel erg aan het 'stoorzenderen' als Regina Edo naar het Sports Court (13e verdieping) probeert te sturen. Wanneer Regina aan Edo heeft gevraagd of hij naar de sportverdieping kan gaan, kakelt Dennis er tussendoor of Regina naar het zwembad kan gaan. Vlak daarna als Edo aan Regina vraagt waar hij nou precies naartoe moet, komt Dennis weer: "Edo, Edo, Edo, ik heb geld gevonden bij de Dragon's Lair!'

Het lijkt er dus inderdaad op dat Dennis lekker fanatiek meedoet, maar ondertussen wel alles probeert te verstoren.

;D wat ist ie goed he, en zo subtiel!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #430 Gepost op: 24-02-2008, 14:07:22 »
helemaal met wilm eens ! zou een beetje obvious zijn he yessie, als hij doodleuk edo tegen het lijf zou gaan lopen !
hij speelt het geweldig .. regina en patrick tegen elkaar op laten lopen en vervolgens zelf fanatiek spelen en maar 500 euries binnen halen !
mijn molletje :)
dennis for mole !

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #431 Gepost op: 24-02-2008, 14:08:25 »
Ik zit ook op Dennis, al heel lang eigenlijk, en inderdaad, hij heeft ook op eigen initiatief gemold.

Maar sommige dingen snap ik nog niet (hopelijk na aflevering 10 wel), namelijk dat Dennis soms in een niet-handige groep ging zitten. Zoals bij de Taxi's, het Regina zoeken en het maisveld: daar had hij toch beter in de communicatiegroep kunnen zitten (bij de maisopdracht was geldkandidaat ook goed geweest). Tenzij dat natuurlijk een techniek was om niet verdacht te worden. Maar ja, misschien had hij nog veel beter kunnen mollen op die manier.

Ook de mol moet meegaan in het groepsproces, soms zit het mee soms zit het tegen. Hij zorgde er wel voor dat hij een veilige plaats maakte bij de vlag die het geld daar vierendeelde en liet zich aftikken, zo maakte hij van een relatief slechte positie toch weer een mooie molactie

Ook met die pinata opdracht, daar had hij in de auto dubbel werk kunnen doen (verkeerd rijden en een foute pinata opensmashen). Maar ja, dan was er ook weer de kans dat de pinata zo duidelijk was geweest dat hij dat niet had kunnen tegenhouden. Dus dat is eigenlijk ook wel weer een goede keuze geweest, haha.

Je geeft zelf al het goede antwoord  ;)

Grootste pluspunt is zijn fanatisme in zijn verdedigingen (dus het niet-mysterieus doen) en het zo graag willen verkrijgen van de topito (wat zou hij gelachen hebben dat hij tot twee keer toe een topito van een medespeler kreeg, namelijk van Joris ("Ik verdenk Dennis absoluut niet en vind het een leuke kerel") en Edo).

En was ook wel grappig is: als hij de mol is, heeft het in het beginliedje toch constant voor ons neus gelegen (met zijn drie vingers).

Zo leuk als hij de mol is :)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 24-02-2008, 17:28:36 »
Ook de actie met het casettebandje vond ik erg leuk, evenals de fietsmolactie.....en nog wel een stuk of 10..

wat ook opvalt is dat deze topic nu al 22 pagina's heeft. Regina zit op 7 pagina's en Edo op 11..

Dat geeft toch ook al iets aan...

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 24-02-2008, 17:53:33 »
Ook de actie met het casettebandje vond ik erg leuk, evenals de fietsmolactie.....en nog wel een stuk of 10..

wat ook opvalt is dat deze topic nu al 22 pagina's heeft. Regina zit op 7 pagina's en Edo op 11..

Dat geeft toch ook al iets aan...
Ik denk dan dat Dennis juist niet de mol is. Als hij niet snel in fietsen is (traagheid levert geld op) gaat hij zeker niet bij de fietsers zitten maar bij de klimmers. Zie ook het dagboek van aflevering 1: De rest was nog niet zo goed bij de les en dan ook nog de fysieke afmatting van sommigen.

En de mol moet niet leuk of zeer actief zijn maar juist subtiel en onopvallend zijn.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 24-02-2008, 18:21:24 »
En de mol moet niet leuk of zeer actief zijn maar juist subtiel en onopvallend zijn.

Als tot nu toe nog steeds niemand Dennis verdenkt, dan bij mijns inziens juist heel erg subtiel en onopvallend. Ik noemde maar 2 dingen, Heinz heeft een lijst met heel wat mollenacties van Dennis.

Als Dennis niet de mol is, ben ik wel nieuwsgierig naar de supermollenacties van Regina danwel Edo.... ;)

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 24-02-2008, 18:30:09 »
Als tot nu toe nog steeds niemand Dennis verdenkt, dan bij mijns inziens juist heel erg subtiel en onopvallend. Ik noemde maar 2 dingen, Heinz heeft een lijst met heel wat mollenacties van Dennis.

Als Dennis niet de mol is, ben ik wel nieuwsgierig naar de supermollenacties van Regina danwel Edo.... ;)
Ik ben nog totaal niet overtuigd van Dennis als mol, maar het zou kunnen zijn.
In ieder seizoen zitten hints en die kan ik nog niet echt plaatsen richting Dennis.
Wel richting Edo en ik bij iedere aflevering dan genoeg zie en al een lijst aan het maken ben.
Alle hints m.b.t. Dennis wil ik ook alsnog in ogenschouw nemen en hieruit conclusies ga trekken.
Het is kort dag om de mol te voorspellen en ik nog niet resoluut iemand kan aanwijzen. De muzikale hints zitten me namelijk een beetje dwars.
Verder neem ik opmerkingen van anderen mee maar ik laat me er niet door beïnvloeden, ik volg mijn eigen weg.
Wie uiteindelijk de mol is zal pas donderdag of volgende week donderdag blijken. Niets is nog zeker.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #436 Gepost op: 24-02-2008, 18:49:05 »
Ik denk dan dat Dennis juist niet de mol is. Als hij niet snel in fietsen is (traagheid levert geld op) gaat hij zeker niet bij de fietsers zitten maar bij de klimmers. Zie ook het dagboek van aflevering 1: De rest was nog niet zo goed bij de les en dan ook nog de fysieke afmatting van sommigen.

Bij de fietsopdracht heeft hij het goed gedaan. De beelden laten namelijk zien dat Dennis in het begin het tempo bepaalt, hij fietst voorop, hier wordt door de productie geen aandacht aan geschonken (wel aan de actie van Patrick natuurlijk) . Door het ophalen van Annet dient hij een dubbel doel. Kijk maar hoe andere mollen het eerder heben gedaan (Elise bijvoorbeeld), namelijk de eerste aflevering niet te opzichtig mollen, maar de verdenking juist weghalen en goodwill/vertrouwen in de groep kweken. Door zijn ophaal actie van Annet streepten de meeste hem al door, maar hoe subtiel  ::ok::. Tweede voordeel was tenslotte dat de overige klimmers niet teveel kansen meer kregen.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2008, 18:51:51 door lilith »
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #437 Gepost op: 24-02-2008, 19:00:17 »
Dennis speelt ondertussen de fanatieke kandidaat door 200 euro (Edo 300, zoiets was de verdeling) opt te halen en niet verdacht te worden. Ondertussen is er met dat opdracht zo'n 2.000 euro uit de pot gehouden.
Prima toch?
Nee! Ik ben een Dennis-is-mol-aanhanger maar deze actie snap ik echt niet. Waarom moest Dennis dat geld daar pakken? Niemand was in de buurt, dus hij had het net zo goed kunnen laten liggen. Aangezien Patrick en Regina ook geen geld binnen hadden gebracht en niemand hem (volgens de montage) op dit moment van mol zijn verdenkt, heeft hij geen enkele reden om dat geld wel te pakken.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #438 Gepost op: 24-02-2008, 19:03:05 »
Volgens mij moet je ook naar de fase van het spel kijken. Hij is nu één van de drie. Hij zal een middenpositie kiezen om het spel voor de overige kandidaten spannend te houden. Beetje geld erin, het meeste eruit houden. Zou anders iets té opvallend zijn, lijkt mij hoor.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 24-02-2008, 22:48:58 »
Als Dennis de mol is (en dus voorkennis), waarom springt hij dan met zijn kleding (broek) de grot in?