Ik zit ook op Dennis, al heel lang eigenlijk, en inderdaad, hij heeft ook op eigen initiatief gemold.
Maar sommige dingen snap ik nog niet (hopelijk na aflevering 10 wel), namelijk dat Dennis soms in een niet-handige groep ging zitten. Zoals bij de Taxi's, het Regina zoeken en het maisveld: daar had hij toch beter in de communicatiegroep kunnen zitten (bij de maisopdracht was geldkandidaat ook goed geweest). Tenzij dat natuurlijk een techniek was om niet verdacht te worden. Maar ja, misschien had hij nog veel beter kunnen mollen op die manier.
Ook met die pinata opdracht, daar had hij in de auto dubbel werk kunnen doen (verkeerd rijden en een foute pinata opensmashen). Maar ja, dan was er ook weer de kans dat de pinata zo duidelijk was geweest dat hij dat niet had kunnen tegenhouden. Dus dat is eigenlijk ook wel weer een goede keuze geweest, haha.
Grootste pluspunt is zijn fanatisme in zijn verdedigingen (dus het niet-mysterieus doen) en het zo graag willen verkrijgen van de topito (wat zou hij gelachen hebben dat hij tot twee keer toe een topito van een medespeler kreeg, namelijk van Joris ("Ik verdenk Dennis absoluut niet en vind het een leuke kerel") en Edo).
En was ook wel grappig is: als hij de mol is, heeft het in het beginliedje toch constant voor ons neus gelegen (met zijn drie vingers).
Zo leuk als hij de mol is