afl 4 Foto in hotelkamer, fabriek en mol infoBij de fotos heeft edo niet echt een toegevoegde waarde..Dennis is wel actiever door weg te rennen met het casettebandje (met muzikale hint audio bullits) Edo zit nog wel te storen bij de kluis, maar dennis helpt niet echt met de foto-puzzel en draait verkeerd om. Bij de fabriek is Edo ook nog wel aan het mollen, door geraakt te worden door die bom. Dennis en Patrick verdienen wel geld, maar slaan ook opdrachten over.
mol-info opdracht tel ik nu ook even niet mee.
ik concludeer tot nu zou Dennis danwel Edo de mol kunnen zijn.
afl 5 achtbaan, kamers kiezen en Torre latinoachtbaan is eigenlijk de enige opdracht waarmee je echt kan mollen deze aflevering. Helaas heeft iedereen hier antwoorden fout behalve joris.. tja en die is de mol niet. edo en dennis hebben allebei een verkeerd antwoord gegeven, alhoewel dat van Dennis net was gezegd.
Bij kamers kiezen heeft niemand een kamer gekozen..dus geen onderscheidt voor edo danwel dennis
Torre Latino: Tja, hier hebben edo en dennis samen geld in de pot gebracht...dus kunnen we daar nog niets mee.
afl 6 bootjes, taxi, volgorde spelbij de bootjes zit edo toch echt in de verkeerde groep..., want met het gokken op het geld waar dennis in zit kan je beter bepalen hoeveel geld er in de pot komt.
taxi: edo deed daar eigenlijk niets verkeerd. De letter die misging dat kwam door joris. Wel zit hij te bellen met anderen. Dennis daarintegen komt heel laat op het plein aan en zorgt ervoor dat de tijd kort is om de opdracht te doen slagen. Dankzij regina en patrick slaagt de opdracht alsnog.
volgorde opnoem spel: Edo en Dennis hebben allebei een keer de envelope gepakt en allebei geen goede volgorde op kunnen zeggen, dus dat maakt ze weer gelijk.
afl 7Navigeren, Pinanta's en speedbotenMet navigeren kan je weleens een fout maken maar niet teveel want dat valt op. Daarom zit Dennis in een veel betere positie, door de pinata's totaal onlogisch op te hangen, zodat het geld niet gevonden wordt.
Bij de speedboten zitten ze weer samen en is het dus moeilijk te zien wie echt klooit. alhoewel Dennis wel veel meer scheurt met de speedboot dan Edo.
afl 8Cruiseschip, tijdklok en grot/kaartenIn het cruiseschip zijn ze Dennis en Edo allebei wel weer goed bezig eigenlijk, ze komen apart in de hutten en zijn elkaar niet tegegekomen. Wel hebben ze heel weinig geld opgehaald.
Bij de tijdklok hebben ze allevier niet nagedacht. Dennis slaapt wel bij regina en zou nog aan het knopje hebben kunnen zitten.
Dennis heeft eerder door dat ze naar grotten moeten en dat vind ik verdacht. Edo en Patrick slagen niet in de opdracht.Uiteindelijk na het pokeren wint edo het geld.
Het is moeilijk om op basis van de pure acties tijdens de opdrachten nu een verschil tussen Edo en Dennis aan te wijzen, maar gevoelsmatig gedraagt Edo zich veel meer als een kandidaat dan Dennis. En vooral door de manier van biechten van dennis en toch wel een aantal molacties plus de goede koppelingen naar de muzikale hints ga ik absuluut voor Dennis.
Dit is geen tunnelvisie, maar dit is goed zicht op de mol