Auteur Topic: [Kandidaat] Dunya  (gelezen 34581 keer)

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #40 Gepost op: 17-01-2008, 22:28:40 »
Stille wateren hebben diepe gronden.

Maar ik vind zowiezo dat de mannen in deze serie het meeste oh-en. ::jaja::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #41 Gepost op: 17-01-2008, 22:30:34 »
Maar ik vind zowiezo dat de mannen in deze serie het meeste oh-en. ::jaja::

Vanuit ervaring ben ik het helemaal met je eens ::love::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 17-01-2008, 22:37:09 »
Tja, ze is wel verdacht stil. Maar wellicht wordt dit benadrukt danzkij de regie en montagekamer. Toch mag ik Dunya wel. Gek eigenlijk, aangezien ze nog heel weinig van belangrijke waarde was tijdens opdrachten. Maar ze was als enige slim genoeg om als laatste bij de tafel met topito's te blijven staan.

Ik zat namelijk te wachten tot 1 kandidaat zei, na 5 bekertjes gehad te hebben: doe mij bekertje nummer [vul maar in] maar!

Zo had Dunya alle keus van de wereld gehad. Maargoed, ze heeft ook zonder dat al veel topito's kunnen bemachtigen, dus way to go Dunya!  ::joehoe::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #43 Gepost op: 17-01-2008, 23:16:42 »
In het nagesprekje als Georgina weg is...
Nog maar 2 vrouwen en veel mannen

Edo: "Wie gaat er vanavond met Dunya"
Dunya: "5 topito's"

Ze komt dus wel los

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2008, 23:30:07 »
In het nagesprekje als Georgina weg is...
Nog maar 2 vrouwen en veel mannen

Edo: "Wie gaat er vanavond met Dunya"
Dunya: "5 topito's"

Ze komt dus wel los

Lol, bedankt voor de quote. Die hoorde ik inderdaad. Even snel posten in leukste quotes topic  ::ok:: ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline topito

• Forumlid
  • topitootje
« Reactie #45 Gepost op: 18-01-2008, 12:50:20 »
Ik denk dat Dunya een heel slimme meid is die alles rustig van een afstandje bekijkt. Stille wateren hebben diepe gronden. Ik denk dat ze heel ver gaat komen of misschien wel ::) de mol is.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #46 Gepost op: 18-01-2008, 13:22:02 »
Tenzij er 'oneerlijk' gemonteerd is bij het invullen van de test, kan Dunya de mol niet zijn, want Georgina verdacht haar.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 18-01-2008, 22:54:25 »
Tenzij er 'oneerlijk' gemonteerd is bij het invullen van de test, kan Dunya de mol niet zijn, want Georgina verdacht haar.

Samen met 3 andere mensen...

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #48 Gepost op: 19-01-2008, 11:05:27 »
En die andere drie zouden dan dus ook in de gevarenzone zitten.

Of minstens twee, want één ervan kan natuurlijk ook de mol zijn.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline soepsas

• Forumlid
  • hoi
« Reactie #49 Gepost op: 19-01-2008, 13:41:13 »
zij is de mol niet! ::)
sassie

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 24-01-2008, 22:09:48 »
Ze wordt steeds leuker. ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 24-01-2008, 22:16:19 »
Dunya is echt een toffe meid ::bravo::

En ik verdenk haar niet echt meer. Ze deed het veel te goed deze keer.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #52 Gepost op: 27-01-2008, 13:54:45 »
Dunya is in elk geval de mol niet, dan had ze wel veel te makkelijk haar evenwicht verloren op die rode laser-touwtjes.
The British are not impressed.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #53 Gepost op: 27-01-2008, 22:43:21 »
ik denk eerlijk gezegd dat dunya het wel kan zijn 8)
meer omdat de eerste muzikale hint volgens mij wel op haar slaat
want de titel van die hint was "bad moon rising" en volgens een paar forummers kan dat slaan op "Bad (mol) rising"
en Dunya had bij Dieisdemol een heel slecht Mol-cijfer gekregen
dus de slechte Mol is aan het opkomen ::vergroot::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 27-01-2008, 22:50:17 »
Zou de AVRO het risico nemen om Dunya als mol te kiezen terwijl ze het slechtste cijfer kreeg? Ik las vandaag nog een artikel dat mensen een persoonlijkheid en de capaciteiten van een persoon heel erg inschatten op wat de persoon bereikt heeft dan wel wat er over die persoon gezegd wordt. Dat zou betekenen dat door DieIsDeMol Dunya nu als slechte mol wordt gezien. Als veel mensen Dunya een slechte mol vinden en ze blijkt het uiteindelijk toch te zijn... Dan moet ze volgens mij heeeel goed gemold hebben wil de AVRO daar geen kritiek op krijgen. Als ze de mol was geweest en echt slecht bleek te zijn, hadden ze een hele serie verknooid. Denk niet dat ze dat riskeren.

Nu maar even de goede manier van mol hunten: observeren.
Dunya komt twee keer in beeld. Conclusie: Dunya is niet de mol. Punt.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #55 Gepost op: 27-01-2008, 23:01:28 »
Zou de AVRO het risico nemen om Dunya als mol te kiezen terwijl ze het slechtste cijfer kreeg?
Didm is opgenomen na de widm opnames. Dus alle mollenstreken zijn al uitgehaald. Dan kan je demol een 1 geven, blijft de mol.
Overigens ben ik het met je eens dat Dunya de mol niet is, daarvoor is ze veel te goed bezig. Ze had alle kans de bom met die touwen af te laten gaan, heeft ze niet gedaan.

Dunya komt twee keer in beeld. Conclusie: Dunya is niet de mol. Punt.
De gedachte hierachter moet je toch wel even uitleggen.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #56 Gepost op: 27-01-2008, 23:24:04 »
Ik vond Dunya in aflevering 4 trouwens voor het eerst een beetje verdacht. Al is het maar een klein beetje.

Bij de opdracht met het omdraaien van de foto's zorgde zij ervoor dat ze halvewege stopten en opnieuw begonnen met de bovenste rijen (al deden ze het eerst neit goed). Hierdoor beleven de kandidaten gefocussed op die bovenste rijen. In die bovenste rijen zaten volgens mij een aantal foute fotos - In elk geval de tweede van links in de bovenste rij (voor dat ze omgedraait zijn).
In het middenstuk hebben de fotos veel meer kleur, hier kunnen geen foute fotos tussen zitten, als ze gewoon door waren gegaan met omdraaien waren ze er vanzelf wel achter gekomen hoe de boel in elkaar stak en dat er in de bovenste rij een foute foto zat. Maar goed de middelste rijen worden nooit omgedraait.

Dit kan trouwens net zo goed door de andere kandidaten gedaan zijn. Maar goed, ik vond het al heel wat dat ik Dunya uberhaupt eens iets mogelijk verdachts zie doen.

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 27-01-2008, 23:27:02 »
Didm is opgenomen na de widm opnames. Dus alle mollenstreken zijn al uitgehaald. Dan kan je demol een 1 geven, blijft de mol.
Overigens ben ik het met je eens dat Dunya de mol niet is, daarvoor is ze veel te goed bezig. Ze had alle kans de bom met die touwen af te laten gaan, heeft ze niet gedaan.

Oke, dan valt mijn redenatie natuurlijk in het niet :)! Zou ik wel heel jammer vinden voor Dunya en geef ik haar alle respect. Als zij de mol is, geniaal!!!

Dan even het dikgedrukte deel: Je bent het niet met mij eens dat Dunya de mol niet is... Toen ik dat las, dacht ik "nu ga jij vertellen waarom ze de mol wél is" en vervolgens geef je zelf ook een voorbeeld waaraan je kunt zien dat Dunya de mol niet zou zijn: Ze had de bom af kunnen laten gaan als ze de mol was geweest... Deed ze niet, dus is ze het niet! Dan ben je het toch met mij eens?  :-\\

Dan de gedachte erachter: Dunya komt erg weinig in beeld, zit nooit lang in een opdracht. Komt veel te vaak met de opmerking die leidt tot het goede antwoord op de opdracht. Dan ben je niet de mol :)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #58 Gepost op: 27-01-2008, 23:31:06 »
Je bent het niet met mij eens dat Dunya de mol niet is...
Neenee, ik zeg: "Ik ben het met je eens dat ze de mol niet is". Dus ik ben wel met je eens dat ze het niet is :P

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 27-01-2008, 23:37:57 »
xD owja... leesfout :O t is al laat... k ga maar slapen :P

excuus voor dit nutteloze bericht...

Om maar even iets met Dunya te noemen: Ze is niet de mol ;-)