Ik gaat al een tijdje een gedachte door mijn hoofd, en ik vondt tijd die eens te delen, omdat ik benieuwd ben hoe ver gezocht het is...
Als ik de mol zou zijn deze serie zou ik tijdens aflevering één misschien wel zo gemeen geweest dat ik al mijn jokers op één na had ingeleverd. Als mol moet je een aantal jokers inleveren om geld uit de pot te halen. In principe zal het de mol niet uit moeten maken of er wel of niet iemand uit gaat. Door maar ee ndeel van de jokers in te leveren kan je de andere kandidaten flink in de war brengen, als het gaat om wie wel of niet de jokers in heeft geleverd. Deze verwarring kan erg nuttig zijn voor de mol.
Georgina zie je maar 2 jokers inleveren in aflevering 1. Het geluid laad wel drie jokers horen, maar dat kan er makkelijk bij geplakt zijn.
In aflevering 2, zitten Georgina en Joris met elkaar te praten en zegt Georgina specifiek dat er 3 heeft ingeleverd, dit krijgt best veel aandacht. (Ik zou zelf zeggen "ik heb alle jokers ingeleverd" ipv "ik heb 3 jokers ingeleverd")
Hoe denken jullie hierover, zou een mol een joker kunnen achterhouden, of is dat alleen maar spelbederf?