Joris heeft expres zitten mollen, als grapje. ”Het is wel een dure grap geworden, daar baal ik wel erg van.”
”Kleed je zo warm mogelijk aan!”, tipt Joris de andere kandidaten. Zo hoeft er minder bagage terug naar Nederland.
Twee acties die Joris voor mij laat stijgen op het verdachtenlijstje. Maar het kan natuurlijk ook net zo goed gewoon kandidaat Joris zijn die wat verdenking op zichzelf wilde krijgen.
Maar als ik dan kijk naar de muzikale aanwijzingen:
"Bad Moon Rising" - 'Creedence Clearwater Revival' met I see trouble on the way
"Full Color Guilt" - 'Boy sets Fire' met Did You even notice what you took?
Kan ik alleen de 2de linken naar Joris. Wat ik postte in het muzikale aanwijzing 2 topic:
- schietopdracht: door zijn schot nam ie 2 stuks mee (heb je in de gaten wat je hebt meegenomen >> geen 1 fles/blik maar 2!)
- seinopdracht: door zijn opzettelijke mollenactie, had ie Dennis i.p.v. Coen als laatste foto (Heb je in de gaten wat je hebt meegenomen >> 3000 euro niet in de pot)
Want nummer 1 valt het meest te linken naar de groep waterdrinkers en zij konden trouble on the way zien, aangezien je op de plek waar ze moesten klimmen een uitstekend zicht hadden over de groep fietsers. Daarnaast kon je met het vertragen van klimmen pas echt goed saboteren, door zo lang te treuzelen dat je fietser binnen was en je geen 1000 euro meer binnen kon krijgen.
En toch, ondanks dat, blijf ik Joris verdacht vinden.