Ja, maar het is niet de bedoeling van de makers om al molbiechts tijdens de uitzending te gebruiken, dat komt pas in afl 10. Ik weet dat het paradoxaal klinkt, maar m.i. zullen ze nooit een mol in een gewone uitzending laten zeggen dat hij gemold heeft.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!... Ehm...
Dat ze in het verleden dit de mol niet lieten zeggen, hoeft niet te betekenen dat ze dat nu ook zo doen. Ze kunnen best expres, de Mol dergelijke dingen laten zeggen naar mijn mening, en dan bedoel ik juist bewust. De makers van WIDM lezen dit forum ook wel eens en weten hoe wij denken dat zij denken. Ze kunnen dus als twist de mol ook naar het kijkende publiek juist neerzetten als mollende kandidaat.
Volgens mij werd in de laatste seizoenen steeds meer gemolt door kandidaten. Door zulke dingen te zeggen wordt hij minder verdacht (zoals ook te zien is in dit topic). Een prima strategie lijkt mij, zolang hij zich niet verraad bij de kandidaten in elk geval.
Maar goed ik begin ook een beetje tunnelvisie te krijgen naar Joris toe.
Toevoeging (omdat ik niet twee berichten achter elkaar wil plaatsen):Ik heb weer even wat fragmentjes bekeken, en het zou best eens kunnen dat bij het schietkast spel de fles met Joris' naam er op als enige vol zit met vloeistof (water/drank). Het glas van de fles heeft een andere helderheid als de andere flessen en ook de brekingsindex lijkt af te wijken. Daarnaast is boven in de fles een lijn te zien terwijl er (na wat zoomen) geen rand in hel glas van de fles lijkt te zitten. Dit zou het water niveau kunnen zijn.
Ik ben natuurlijk niet 100% zeker, maar als dit zo is, dan is het alleen te zien op ingezoomde beelden, vanaf de positie van de kandidaten was het waarschijnlijk sowieso niet te zien.
Dan met betrekking tot diezelfde opdracht nog dit... Al zoek ik hier minder achter... De flessen op de bovenste rij, direct naast de fles boven Joris zijn 4 en 5, dus "DE"... Maar goed, laten we hopen dat ze geen oude hints uit de sloot halen.
Achter op Joris bloes staan trouwens de cijfers opvolgende cijfers 6 en 7.