Zomaar wat vraagjes van een Dennisverdenker die twijfelt:
- Wat vind je Joris' beste mollenstreek?
- Wat is Joris' mollenstreek in de foto-opdracht (aflevering 4)?
- Denk je dat het Joris' bedoeling was om een fout antwoord te geven in de achtbaanopdracht "normen en waarden op de Nederlandse radio" i.p.v "normen en waarden van programmamakers van Nederland 1". Of juist een goed antwoord om het tweede deel te kunnen saboteren?
Vragen voor alle Jorisverdenkers overigens, niet specifiek voor Rat.
Toch Rat...
Wat vind je Joris' beste mollenstreek?Hangt af van de definitie van mollenstreek. De mol actie bij de sein opdracht, het meenemen van Dennis ipv Coen, is niet heel spectaculair, maar heeft wel 3000 euro uit de pot gehouden.
De leukste mollenstreek zou wel eens op de toren in het maisveld geweest kunnen zijn, aanwijzingen geven aan de jagers, maar dat weten we pas zeker in de laatste aflevering.
En zoals hier boven gezegt wordt: Hij beheerd de pot... daar kan je nog best leuke dingen mee.
Wat is Joris' mollenstreek in de foto-opdracht (aflevering 4)?Niet zo duidelijk... In eerste instantie het bandje negeren. Als ze het bandje gaan zoeken, heel uitgebreid de boel overhoop gooien aan de verkeerde kant van de kamer. Veel aandacht geven aan de kluis.
Maar hij is bij deze opdracht natuurlijk heel erg geholpen door de actie van Dennis en Dunya en trouwens ook Patrick.
De mol (onafhankelijk wie het is) kan natuurlijk ook foto's hebben verdoezeld. Daarnaast ligt er in de bovenste rij van de foto's een foute foto tussen! (Tweede van links aan de foto zijde.) Die is er mogelijk door de mol bij gelegd.
Denk je dat het Joris' bedoeling was om een fout antwoord te geven in de achtbaanopdracht "normen en waarden op de Nederlandse radio" i.p.v "normen en waarden van programmamakers van Nederland 1". Of juist een goed antwoord om het tweede deel te kunnen saboteren?Ik denk dat bij deze opdracht de mol de eerste vraag goed wil hebben, zodat hij in tweede instantie de boel kan verpesten.
Het kan opzich ook tactisch zijn dat de mol de eerste vraag fout antwoord, maar met het omhoog houden van de bordjes met nummers (dat iedere kandidaat deed?) heeft die tactiek geen effect. De kandidaten leggen hiermee de
macht volledig bij Joris.
Ik moet trouwens bekennen dat ik mijn mol die alleen
kies aan de hand van mol acties. Biechts, gedrag en gezichtsuitdrukkingen zijn voor mij ook erg belangrijk. Als bijvoorbeeld een kandidaat tijdens de biechts veel over zichzelf praat is dat voor mij standaard verdacht.
Daarnaast is er iets in DIDM (naast het feit dat hij in de aflevering met de mol van vorig jaar zit), waar ik nu niet verder op in wil gaan, waardoor ik Joris ook verdenk.
Daarnaast ben ik ook niet elke dag even zeker van mijn zaak.