Wat een insinuatie weer... Heb je niet goed opgelet?
Misschien hoorde ik, dat Joris voor een Drielemma stond, waarin hij 3 goeden kon kiezen... Heb je daar al over nagedacht? Jij denkt dat hij zeer waarschijnlijk alles op zichzelf heeft gezet, omdat hij door naar de volgende ronde wou met zijn medekandidaten? Dat zou PETEROLIEdom van hem zijn, want hij krijgt daarmee GEEN informatie en raakt GEEN kandidaat kwijt! Nou ja, ik wist het wel als ik Joris was, ik ging die test proberen zo goed mogelijk te maken, zodat iemand anders een rooie kreeg en iedereen dacht: HUH! Als hij geen rood scherm krijgt, zou hij dan de test heel goed gemaakt hebben? Zou hij de mol misschien zijn?... Nou, als kandidaat wil je toch niks liever? Verdenking op jezelf EN een kandidaat eruit... Heel hard, maar wel de beste uitweg... Ik denk dat hij iemand van z'n lijstje heeft weggestreept, omdat hij de test op 1 verdachte had gezet (en dus niet zichzelf) en die bleek dus niet de mol te zijn...
Ik vind jouw aanname dat het zeer waarschijnlijk is dat hij de test op zichzelf heeft gespeeld wel heel erg amateuristisch... Voordat ik hier weer insinuaties terug maak: Joris is er uit, dus het maakt uiteindelijk allemaal niks uit. Iedereen mag denken wat hij wil en ik meen mijn visie goed genoeg onderbouwd te hebben en dat het een reële visie betreft...