Patricks acties inschatten vind ik lastig. (Sowieso: bij WIDM probeert iedereen zich verdacht te maken. Er zijn kandidaten met meer mollenstreken dan de mol. De mol heeft alleen vaak interessantere streken, omdat er meer voorkennis in het spel is (maar dat blijkt helaas vaak pas achteraf). IMHO is de kunst de streken te koppelen aan (de al dan niet) voorkennis. Is deze positie per definitie makkelijk om vanuit te saboteren, etc. Soms heb je iets aan de hints, maar ook deze zijn van multi-interpreteerbaar.Een lastig spelletje, if you ask me. Maar dat maakt het juist zo leuk, he?)
Enfin, Patrick is klungelig en slapjes (no offence), bijvoorbeeld met die boompjes omhakken. Hij stond ze bijna te aaien, man! Is dat een streek, lukt het hem niet? En als het een streek is, is het een mollenstreek of een kandidaat-maar-ik-doe-echt-zo-totaal-alsof-ik-de-mol-ben-hihi-streek? Meestal heb ik wel een soort van gevoel of iemand doet alsof of niet... Bij Patrick vind ik dit lastiger. Als mol heb ik hem in ieder geval niet afgeschreven. Toch zit ik momenteel meer op Dennis (die dan vlg mij gretig gebruik maakt van het blinde enthousiasme en de klungeligheid van Patrick).