Ik vond het deze keer niet zo overduidelijk de molacties van Patrick. Ik vond het vreemd dat hij zo
geheimzinnig over zijn kamer deed, volgens mij roep je meteen moet je nou eens kijken en waarschuw je
de anderen, net als Coen en Edo deden. Was het tijdrekken?
En als er aan hem gevraagd wordt kom even bij Coen en Edo in de kamer kijken doet hij een beetje dwars en roept waarom?? Hij gaat niet meteen kijken. Tijd rekken?? Hij roept vaker waarom en hoezo als medekandidaten hem iets vragen. Ook al sze des leutel van zijn kamer vragen. Hij probeert de kluis niet al te vlot te openen.
Bij het zoeken van de foto's hoeft hij weinig te doen omdat de opdracht toch niet goed gaat. Maar ik zie hem ook niet echt een effectieve bijdrage leveren aan deze opdracht.
Samen met Dennis gaat de eerste opdracht met de 6 vragen goed. De vraag over Prinsjesdag weten ze beiden niet (of doen alsof) en ze besluiten niks te doen. Bij de weegschaal begint Patrick maar als Dennis oppert ik wil het ook wel doen laat hij het direct erg enthousiast over aan Dennis. Die uiteindelijk de mist in gaat, waardoor hij is en uitgeschakeld en Patrick verder kan spelen. Daar sleept hij met Regina nog wel geld binnen en ik kon hem niet echt betrappen op geklooi met de sleutelbos maar misschien heeft hij nog wel iets geprobeerd.
Ik heb het idee dat Patrick vaak een rol speelt, een tikje zenuwachtig vaak, ik weet niet het is een gevoel. Ik blijf nog even bij Patrick, hoewel ik anderen ook mollerige dingen heb zien doen zoals Joris . Ga de uitzending nog eens goed bekijken....