Auteur Topic: [Kandidaat] Patrick  (gelezen 90282 keer)

Offline de_mol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Patrick
« Reactie #180 Gepost op: 5-02-2008, 22:54:18 »

Nee, dat krijgt Joris ook niet  ::rofl::

Nee, joris heeft zijn portie al gehad ;) "en das de laatste keer dat ik die zie". Dus inderdaad, de mol krijgt vanaf nu geen rood scherm meer.  :D
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
« Reactie #181 Gepost op: 6-02-2008, 19:01:11 »
Uhhh
Dit topic gaat toch over Patrick? ::hypocriet::

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #182 Gepost op: 6-02-2008, 19:04:26 »
jup, en wat mij betreft is hij toch nog steeds de mol, vooral na de laatste aflevering, hoe hij het doorgeven van het telefoonnummer best wel wist te ontwrichten!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #183 Gepost op: 6-02-2008, 19:40:17 »
jup, en wat mij betreft is hij toch nog steeds de mol, vooral na de laatste aflevering, hoe hij het doorgeven van het telefoonnummer best wel wist te ontwrichten!

Toegegeven: de manier waarop Dunya en Patrick het telefoonnummer doorseinen is lang niet zo effectief als de manier van Dennis en Edo, die de opdracht ook nog eens laten slagen door Regina te vinden. Maar: het is niet Patrick, maar Dunya die de boel het meest in de war schopt.

Joris schrijft enkele cijfers op die Dunya en Patrick uitbeelden, maar heeft niet alles gezien. Dunya stelt dan voor om naar een andere plek te gaan omdat ze denkt dat Joris het niet goed kan zien. Dit doen ze, maar onder protest van Patrick: "Maar we hebben nu contact met hem, waarom zouden we weglopen?" Dat zegt hij prima. Als Dunya naar hem geluisterd had, en ze daar gebleven waren om nog eens alles uit te beelden, was het vast lang niet zo slecht gegaan als nu.

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 6-02-2008, 19:42:32 »
Toegegeven: de manier waarop Dunya en Patrick het telefoonnummer doorseinen is lang niet zo effectief als de manier van Dennis en Edo, die de opdracht ook nog eens laten slagen door Regina te vinden. Maar: het is niet Patrick, maar Dunya die de boel het meest in de war schopt.

Joris schrijft enkele cijfers op die Dunya en Patrick uitbeelden, maar heeft niet alles gezien. Dunya stelt dan voor om naar een andere plek te gaan omdat ze denkt dat Joris het niet goed kan zien. Dit doen ze, maar onder protest van Patrick: "Maar we hebben nu contact met hem, waarom zouden we weglopen?" Dat zegt hij prima. Als Dunya naar hem geluisterd had, en ze daar gebleven waren om nog eens alles uit te beelden, was het vast lang niet zo slecht gegaan als nu.

Mijn mening komt uit hoe Patrick denkt over een 4....

De manier waarop ze die uitbeelden is de 'computer' manier, die veel minder helder is dan de 4 die ze eerder uitbeelden...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #185 Gepost op: 6-02-2008, 19:50:50 »
Mijn mening komt uit hoe Patrick denkt over een 4....

De manier waarop ze die uitbeelden is de 'computer' manier, die veel minder helder is dan de 4 die ze eerder uitbeelden...

Maar daarmee heeft hij het doorseinen van het telefoonnummer niet ontwricht. Joris schreef keurig 4 op.

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #186 Gepost op: 6-02-2008, 20:08:31 »
Hij 'ontwrichtte' het niet. Maarja, dat komt omdat Dunya een typisch niet mol is, echt zo'n type van: Oooo er moet geld in de pot oooo wie is toch de mol oooo ik weet het niet oooo zometeen ga ik eruit, maar nu hou ik maar verder op over Dunya daarvoor heeft ze haar eigen topic.
Maar Patrick was vanaf aflevering 1, mijn Mol!

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 6-02-2008, 21:15:21 »
Bij de torenopdracht was Patrick er wel op gebrand om samen met Dunya die opdracht te doen. En in de test lijkt het of Patrick Dunya verdenkt als mol (maar dat weten we niet zeker, omdat dat duidelijk nagemaakt is). Maar ik zou niet weten waarom Dunya de mol zou zijn. Toch heeft ze zich wel mols gedragen. Of Patrick is de mol en wil graag een klungel in zijn team (om hem minder verdacht te maken). Maar ja, dan ga je, als mol zijnde, die klungel natuurlijk niet overtuigen dat ze daar moeten blijven waar ze contact hebben met Joris...das weer onmols. Raadsels, raadsels...  :-\\
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 6-02-2008, 22:53:32 »
Maar Patrick zegt ook tegen Dunya dat ze niet zo dicht naar de toren waar Joris zit moeten gaan omdat hoe dichterbij je bent hoe slechter hij het zou kunnen zien...Volgens mij is dit onzin? Tenzij je echt heel dichtbij gaat natuurlijk.Bovendien heeft Patrick al veel meer mollenstreken op zijn naam staan. Dunya heeft Patrick ook als verdachte bij de biecht, denk dat ze zijn optreden-net als sommige moljagers hier- ook erg verdacht vond. Als Joris met Patrick op pad was gegaan had het heel anders gelopen denk ik. Dan had Joris hem telkens op zijn rare streken gewezen. Dunya merkt wel dingen op maar houdt ze voor zichzelf. Morgen gelukkig weer een aflevering waarin Patrick vast weer het een of ander gaat uithalen...Ik blijf bij Patrick. Joris is de enige die ook veel verkeerd doet maar kan niet geloven dat hij de mol is.. ???

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 6-02-2008, 23:03:51 »
zichzelf. Morgen gelukkig weer een aflevering waarin Patrick vast weer het een of ander gaat uithalen...Ik blijf bij Patrick. Joris is de enige die ook veel verkeerd doet maar kan niet geloven dat hij de mol is.. ???

Nou ja, het begint al bij het kasbeheer, maar ik moet toegeven dat Patrick ook best een kandidaat is voor mij...

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #190 Gepost op: 7-02-2008, 01:06:10 »
Maar Patrick zegt ook tegen Dunya dat ze niet zo dicht naar de toren waar Joris zit moeten gaan omdat hoe dichterbij je bent hoe slechter hij het zou kunnen zien...Volgens mij is dit onzin? Tenzij je echt heel dichtbij gaat natuurlijk.

Dat is een enorme vrijpleiting voor Patrick. Zover ik het kon zien waren ze er al redelijk vlak bij. En voor zo'n hoog gebouw mag je toch wel aannemen dat boven een flinke beveiliging tegen vallen is opgebouwd, zodat de kijkhoek beperkter wordt. Joris zou dan over de rand moeten hangen. En hoe fanatiek hij ook doet, ik geloof echt niet dat Joris zijn leven zou riskeren om te zien wat Patrick met Dunya aan het geiten is..
Als Patrick mol was geweest, had hij dus sneaky vlak onder de toren kunnen mollen. Maar dat deed hij juist niet.

8)
« Laatst bewerkt op: 7-02-2008, 01:08:35 door Wilm »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 7-02-2008, 01:09:45 »
Op zich goed geredeneerd, maar, zo dicht bij waren ze niet, en ze waren nou niet direct in een open ruimte en dus niet direct heel erg goed zichtbaar tussen het winkelend publiek.

Hoewel Joris ze zag, wachten ze niet op bevestiging van Joris. Sterker nog, geen van beide weet met zekerheid te stellen dat ze contact hebben met Joris.

Dat contact is in het geval van hun plan over hoe ze hun nummer willen doorgeven van kritiek belang!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #192 Gepost op: 7-02-2008, 09:16:04 »
Hoewel Joris ze zag, wachten ze niet op bevestiging van Joris. Sterker nog, geen van beide weet met zekerheid te stellen dat ze contact hebben met Joris.

En toch, als Dunya naar Patrick geluisterd had, en ze op dezelfde plek waren gebleven om alle cijfers nog eens te doen, was de kans een stuk groter geweest dat Joris het nummer zo toch kon opschrijven.

Offline arieke

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 7-02-2008, 12:58:04 »
En toch, als Dunya naar Patrick geluisterd had, en ze op dezelfde plek waren gebleven om alle cijfers nog eens te doen, was de kans een stuk groter geweest dat Joris het nummer zo toch kon opschrijven.

Ik vraag me af hoe Patrick wist dat ze contact hadden met Joris. Ik had het idee dat Patrick dacht dat Joris hen daar toch niet zou zien, tussen alle mensen en verkeer. Dus dan is het logisch dat hij Dunya probeert te overtuigen dat ze daar moeten blijven.

Aan de andere kant kan hij ook juist hebben geprobeerd het goed te doen, zodat de vrijstelling vrijkwam. Alleen dan is het wel raar dat hij er zo gemakkelijk mee instemt om Joris die vrijstelling te geven (dat vond iedereen trouwens wel heel snel goed...), zo kan hij er zelf niet mee mollen.

Maar goed, ik blijf nog even in mijn tunnel: Patrick is en blijft mijn molletje  :)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #194 Gepost op: 7-02-2008, 13:50:31 »
Joris lijkt in elk geval van de 20+ muntjes die hij had voor de verrekijkers amper te gebruiken. En als ik een fanatieke kandidaat was geweest dan had ik het groene papiertje dat in de envelop zat geprobeerd te gebruiken om terug te seinen naar de grond (zwaaien met papiertje).

Patrick vindt ik bij deze opdracht idd minder verdacht dan Dunya.

Offline spirit

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 7-02-2008, 22:29:03 »
Voor mij is Patrick vanavond door de mand gevallen als MOL.  :) Bewust gaf hij de verkeerde taxi letter T door aan Joris om zo de volgorde te verstoren. Wat mij ook opviel was de vieze lach van Patrick aan het einde toen voor de 2e maal geld uit de pot ging.
Patrick is voor mij de mol

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 7-02-2008, 22:30:51 »
Vind hem afentoe appart doen naar Edo.. Al met de kluis en de foto's.. (afl. 4) En nu dit keer weer met de taxi opdracht.. beetje raar hoor  :-\\ :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 7-02-2008, 22:33:15 »
Dat komt omdat je zoveel sympathie hebt gecreëerd voor Edo (ik ook trouwens)

Maar Patrick en Edo zijn gewoon een beetje tegenpolen...

Nu ik dit zo lees... Patrick doet toch wel verdacht maar er zijn ook veel vrijpleitingen... Is hij wel de mol? Krijgne jullie allemaal dan toch gelijk met je Dennis? Of zitten we er ALLEMAAL naast behalve 1 iemand die voor Regina gaat?

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 7-02-2008, 22:45:22 »
Voor mij is Patrick vanavond door de mand gevallen als MOL.  :) Bewust gaf hij de verkeerde taxi letter T door aan Joris om zo de volgorde te verstoren. Wat mij ook opviel was de vieze lach van Patrick aan het einde toen voor de 2e maal geld uit de pot ging.
Patrick is voor mij de mol
Helemaal mee eens al denk ik al vanaf afl.2 dat hij de mol is. Hij weet altijd wel de boel te verstoren onder het mom van o dat heb ik verkeerd doorgegeven wat stom, wat doe ik verdacht. Ja ja..ook vandaag heeft ie wel geprobeerd de opdrachten te laten mislukken maar Regina was erg daadkrachtig en had meteen een goed plan bedacht. Bij het gokken kwam Patrick meer per ongeluk bij de gokkers en niet bij de spelers...weer met Dennis. En dan heel sneeky aan Dennis vragen waarom wilde jij nou per se bij de gokkers? :D  Patrick lachte als een boer die kiespijn heeft toen de opdrachten allebei geslaagd waren. In zijn achterhoofd had hij de laatste opdracht natuurlijk al. Een opdracht waarvan hij wist dat de kans heel groot was dat er geld uit de pot zou gaan. In elk geval was de opdracht zo moeilijk dat er zeker geen geld in de pot zou komen. Niemand wist tenslotte alle opdrachten nog. Dat Patrick zelf geen enveloppe koos, maakt hem voor mij niet minder verdacht. Leuk zoals hij vertelt dat ie blij was dat hij niet hoefde te joehoehoeen op zo'n toeristenboot!
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Patrick daar gemold zou hebben.... Patrick heeft zich iedere afl. wel verdacht gedragen en streken geleverd in mijn ogen en die blik in zijn ogen af en toe..... >:D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 8-02-2008, 11:58:01 »
Vind hem afentoe appart doen naar Edo.. Al met de kluis en de foto's.. (afl. 4) En nu dit keer weer met de taxi opdracht.. beetje raar hoor  :-\\ :-\\
Edo vond ik wel zeuren over onbenullige dingen in die taxi. Zoals hij al wel vaker gedaan heeft deze reeks (subtiele mol). Ik begreep Patrick 100 % en had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.

Blijkbaar heb ik minder sympathie gecreëerd voor Edo? (niet dat ik hem daarom niet sympathie vind overigens)

Of heb ik heb gewoon (nóg) meer sympathie gecreëerd voor Patrick? Kan ook.