Ik geloof niet dat Patrick de mol is. Als mol zijnde ga je geen tas/slot kapot maken van een kandidaat om een topito te stelen.
Wie zegt dat HIJ het kapot gemaakt heeft ?
Misschien is ie wel een beetje geholpen door de productie.. D'r was ook een camera bij de actie. Of hij heeft ze eerder gejat en na het inleveren hebben ze het in scene gezet en gefilmd om toch een mooi plaatje te krijgen.
Ik heb een beetje het idee dat ie geholpen is door de productie. Er zijn geen topito's uitgedeeld die uitzending, had patrick ze niet gejat dan was er niks gebeurd en waren we de (halve)finale ingegaan zonder dat iemand een topo had gehad en dan was het hele idee van de topo's op niks uitgedraaid en had het de hele serie dus niks geen voordeel gehad. Ik denk dat het ruilen/jatten een grote rol speelt in het hele topito verhaal.
Stel alle topito's waren vergeven, van elke kleur een vast aantal.
Er zijn steeds minder topito's in omloop omdat er kandidaten vertrekken met hun topito's, er wordt niet geruild dan bloedt het hele topito/topo onderdeel dood. Jatten is de enige manier om nog aan topito's te komen en een beetje leven in het topo verhaal te blazen.
Dus hulde voor Patrick !
It's all part of the game.
Beetje naief om te denken dat een ander niets van je zal jatten omdat je het zelf nooit zou doen. Waarom zou ze dan slotjes op d'r tas hebben zitten? Dunya spreekt zichzelf hier dus enorm tegen. 'Ik ga dr niet vanuit dat iemand iets zal jatten, maar ik heb wel mijn tas vol slotjes hangen'