Goede winnares denk ik.. Hoewel ze vorige week op Dunya stemde en deze week veelal op Patrick, en beide keren blijft ze erin. Verdacht vind ik..
Inderdaad, dat is toch op zijn minst apart te noemen. Bedoel, als je spreidt maar het merendeel inzet op Patrick/Edo (15 v/d 20) en de laatste 5 willekeurig selecteert. Akkoord, je beantwoord de vragen met in het achterhoofd dat 1 van hen 2 de mol is. Dus de mol is een man = goed geantwoord. Maar kan het dan inderdaad zo dat het merendeel van de antwoorden die Regina gaf dus ook op Dennis slaan? Er van uitgaande dat Dennis inderdaad de mol is natuurlijk
Want het is frappant dat je 2x op rij gewoon doorgaat terwijl je op de afvaller gestemd hebt. Reden genoeg om het verdacht te noemen. Maar ondanks dat blijf ik bij Regina als winnares. Dankzij diegene die zei dat Regina R een anagram is voor Golden Earring met de aanwijzing dat er een leugenaar nodig is om te overleven in deze nieuwe wereld. Nou gelogen heeft ze destijds over die vrijstelling en overleeft heeft Regina ook zeker! Nu al 2 executies op 1 rij. Dus ja, winnares of toch mol?
Als het laatste waar blijkt ga ik er zo versteld van staan. Echt, als Regina het is,
voor de AVRO. Want na zovaak een vrouwelijke mol kan het gewoon niet dat er nog een keer bij WIDM de mol een vrouw is. Of vanwege die gedachte juist wel. En laat de AVRO dan net die kronkel volgen. Nou, dan hebben ze mij goed tuk! Maar totdat er geen uitsluitsel is blijf ik eigenwijs bij Regina als winnares.