Auteur Topic: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?  (gelezen 16674 keer)

Offline sijb

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Gepost op: 3-12-2007, 20:53:48 »
Hey Mensen, ::zwaai::

Ik vind het een goede zaak dat Die is de mol wordt uitgezonden. ::tandpastasmiley:: Zo kunnen we de kandidaten eerst even leren kennen. Meestal weet ik niet de namen van iedereen maar deze keer dus wel, en wordt het spel nog leuker. ::joehoe::

Nu is mijn vraag, wat kunnen we uit die is de mol concluderen? Zitten er verborgen zaken in zodat we het al kunnen weten? Kunnen we naar aanleiding daarvan al een mol aanweizen. De winnaar misschien? Geef opvallende zaken, verdenkingen, aanwijzingen hier weer. ::hypocriet::

Offline nevermind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Wat kunnen we concluderen uit DIE IS DE MOL?
« Reactie #1 Gepost op: 3-12-2007, 21:16:10 »
niets ?
zo makkelijk zal het niet zijn, zeker niet na vorig jaar
dennis for mole !

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #2 Gepost op: 4-12-2007, 10:12:58 »
Ik vond Joris nogal zenuwachtig met zijn vingertjes tegen elkaar tikken steeds als hem iets gevraagd werd ;-)

Offline Donnie D

• Forumlid
  • Is Liesje de Mol...???
« Reactie #3 Gepost op: 4-12-2007, 12:18:56 »
Over zenuwachtige Joris gesproken, ik denk dat Joris de Mol is, wat zijn we er vroeg bij... ;) Misschien slaat het nergens op, maar ik heb een paar foto's bekeken van de kandidaten waar ze samen op staan, en daar staat Joris steeds met z'n linkerarm en 3 gestrekte vingers, een M in gebarentaal. Daarbij is de houding van z'n rechterhand anders.
Maar zoals gezegd, slaat misschien nergens op, want vorig jaar met Inge is er al veel aan gebarentaal gedaan. ;)
En Georgina saat er steeds op met een pet, dus dat zou net zo goed een aanwijzing kunnen zijn. Kortom, gewoon een beetje gespeculeer, meer niet. :)

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #4 Gepost op: 4-12-2007, 12:34:15 »
Wat mij opviel was dat Nicollete suggereerde de mol van vorig jaar niet te kennen!
Dat moet een leugen zijn. Ik geloof nooit dat een deelnemer van wie is de mol niet naar nota bene de voorgaande serie heeft gekeken, of er ooit naar gevraagd heeft.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #5 Gepost op: 4-12-2007, 19:21:17 »
Ik kan me wel voorstellen dat je de naam 'Inge Ipenburg' niet direct paraat hebt, zo'n memorabele mol was ze niet. ;)
En daarnaast: al dat spuiten en slikken tast natuurlijk ook het geheugen van Nicolette aan.  ;) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline jamis

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 4-12-2007, 20:41:22 »
Dat het een raar programma is. Hoemeer je WIDM uitmelk hoe saaier lijkt wel!

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 5-12-2007, 15:37:45 »
Wat mij opviel was dat Nicollete suggereerde de mol van vorig jaar niet te kennen!
Dat moet een leugen zijn. Ik geloof nooit dat een deelnemer van wie is de mol niet naar nota bene de voorgaande serie heeft gekeken, of er ooit naar gevraagd heeft.

Ze was gisteren (of eergister) ook bij BNN op de radio, toen kwam ze ook niet echt over als een (grote) Mol-fan.  :-X
Nog even niks.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 5-12-2007, 16:08:16 »
Over zenuwachtige Joris gesproken, ik denk dat Joris de Mol is, wat zijn we er vroeg bij... ;) Misschien slaat het nergens op, maar ik heb een paar foto's bekeken van de kandidaten waar ze samen op staan, en daar staat Joris steeds met z'n linkerarm en 3 gestrekte vingers, een M in gebarentaal. Daarbij is de houding van z'n rechterhand anders.
Maar zoals gezegd, slaat misschien nergens op, want vorig jaar met Inge is er al veel aan gebarentaal gedaan. ;)
En Georgina saat er steeds op met een pet, dus dat zou net zo goed een aanwijzing kunnen zijn. Kortom, gewoon een beetje gespeculeer, meer niet. :)

Heb je daar foto's van? Wil die wel eens analiseren :P

Offline sijb

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 6-12-2007, 00:01:58 »
Ik vind het Introfilmpie en logo wel erg leuk. Lijkt net of er een gezicht zit in de afdruk.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 6-12-2007, 10:18:05 »
nee zoals nevermind zei.. Niets..

Het is gewoon mensen opzadelen met 10 minuten w(d)ie is de mol..

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Donnie D

• Forumlid
  • Is Liesje de Mol...???
« Reactie #11 Gepost op: 6-12-2007, 13:49:55 »
@ vieffan
Bij deze.  ;) De 2e foto is een beetje klein, ik kon hem wel groter maken, maar dan word de foto onscherp.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 6-12-2007, 14:25:52 »
Iedereen heeft zijn handen naar beneden hangen of in de zij staan, behalve Annette. En dat geldt volgens mij voor beide foto's!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 6-12-2007, 20:51:43 »
Mja, maar da's geen hint. Dan moeten ze al tegen de anderen zeggen dat ze de armen niet overeen mogen doen omdat Annette de enige moet zijn omdat ze De Mol is.

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #14 Gepost op: 6-12-2007, 22:46:14 »
Soms is er wel iets te halen uit de media-aandacht in aanloop naar een nieuw seizoen. Verleden jaar concludeerde ik terecht (jaja :P) dat Menno in ieder geval wat langer in het spel zou blijven aan de hand van zijn uitspraak in een Telegraaf-filmpje over zijn wisselende verdenkingen 'dag na dag'.

Misschien kun je uit de verkleedstukjes voorzichtige conclusies trekken over de tijd die de kandidaten met elkaar hebben beleefd, m.a.w. hoe lang de kandidaten in het spel hebben gezeten. Nu hangt herkenning in hoge mate af van de alertheid van de kandidaat en de kwaliteit van de vermomming (sommige mensen zijn nu eenmaal niet goed onherkenbaar te vermommen, zeker Joris Linssen niet met zijn ronde hoofd, wijkende kin en full-time televisieoptredens), maar in dit stadium past ons wel een speculaasje hier en daar:

- Regina herkende Patrick helemaal niet (of acteerde dat): hebben zij niet lang met elkaar opgetrokken en is Patrick of Regina als eerste vertrokken?
- Nicolette herkende Joris meteen: lag dit aan Joris' slechte vermomming (om nog maar te zwijgen van zijn enorm slecht nagebootste 'Drentse' accent) of hebben zij de tijd gehad om elkaar wat beter te leren kennen?
Woosie down?

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #15 Gepost op: 6-12-2007, 22:50:03 »
nou, als ik naar die onderste foto kijk dan zie ik een rood scherm en een groen scherm 8)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-12-2007, 17:10:05 »
Soms is er wel iets te halen uit de media-aandacht in aanloop naar een nieuw seizoen. Verleden jaar concludeerde ik terecht (jaja :P) dat Menno in ieder geval wat langer in het spel zou blijven aan de hand van zijn uitspraak in een Telegraaf-filmpje over zijn wisselende verdenkingen 'dag na dag'.

Misschien kun je uit de verkleedstukjes voorzichtige conclusies trekken over de tijd die de kandidaten met elkaar hebben beleefd, m.a.w. hoe lang de kandidaten in het spel hebben gezeten. Nu hangt herkenning in hoge mate af van de alertheid van de kandidaat en de kwaliteit van de vermomming (sommige mensen zijn nu eenmaal niet goed onherkenbaar te vermommen, zeker Joris Linssen niet met zijn ronde hoofd, wijkende kin en full-time televisieoptredens), maar in dit stadium past ons wel een speculaasje hier en daar:

- Regina herkende Patrick helemaal niet (of acteerde dat): hebben zij niet lang met elkaar opgetrokken en is Patrick of Regina als eerste vertrokken?
- Nicolette herkende Joris meteen: lag dit aan Joris' slechte vermomming (om nog maar te zwijgen van zijn enorm slecht nagebootste 'Drentse' accent) of hebben zij de tijd gehad om elkaar wat beter te leren kennen?

Regina zei dat ze goed kon optrekken met een paar mensen waaronder Patrick. ik dnek dat Regina niet zo heel lang blijft omdat ze na een tijdje toch wel 1 persoon hebben met wie ze goed kunnen optrekken.

Offline Donnie D

• Forumlid
  • Is Liesje de Mol...???
« Reactie #17 Gepost op: 10-12-2007, 10:33:53 »
Soms kun je inderdaad wat dingen uit de media halen.
Klein detail wat me bijvoorbeeld opviel:
Van het weekend heb ik het programma Verre Verwanten gekeken, daarin was o.a. Joris kandidaat.
Hij vertelde daarin dat hij Mexicaanse smartlappen vertaald. Mmmmm...... kan best van pas komen in Mexico  ;)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #18 Gepost op: 10-12-2007, 18:13:24 »
Wat mij opvalt aan het achtergrondbehang is het ontbreken van Mollen... De enige mol die we tot nu toe hebben mogen aanschouwen was Inge (afl. 2, Joris en Nicolette)..
Weet niet of het iets heeft te betekenen, maar mij lijkt dat als je een "cursus mollenvangen" opzet, je wel wat meer oudere mollen optrommelt. Enfin, opletten, anders zijn Joris en Nicolette bij deze wel heel verdacht.

8)

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 10-12-2007, 19:10:03 »
Wat mij opviel: bij het onthullen van die elektronische spiraaldinges waar Edo en Georgina mee moesten spelen, zei Pieter-Jan beide keer "Ken je deze nog?"
Is het een opdracht in de reeks?  ???