Auteur Topic: Ellen is de mol (deel 3)  (gelezen 19523 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Ellen is de mol (deel 3)
« Gepost op: 30-03-2002, 00:47:09 »
Laten we hieronder verder gaan met het vervolg op 'Ellen is de mol (deel 2)'  :)

gr,
Malcolm  8)

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ellen is de mol (deel 3)
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2002, 09:05:36 »
Goed plan  ;)

Ik word echt helemaal gek van dit programma. Voorlopig blijf ik maar bij Ellen, maar vraag me niet waarom. Jantien is het niet, daar ben ik wel uit, maar George of John kan het ook zijn. Dit wordt nog lang nadenken...

aggie

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2002, 09:17:15 »
Daisy, ik ben heel flauw, ik weet het, maar Harry stemde op Ellen :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #3 Gepost op: 30-03-2002, 09:34:03 »
FOUT, Harry stemde niet op Ellen.

Uit het dagboek van Harry na aflevering 8:Volgende dag de geblindeerde bestelwagen. God, wat was dat erg, wat was dat bloedheet en wat hebben we gelachen. Omdat Ellen nu mijn mol is zie ik haar de boel saboteren. Was ze werkelijk misselijk? Stuurde ze mij niet nét de verkeerde kant op toen ík moest rijden? Het is maar wat je wilt zien. Jantien bakt er ook weer geen hout van. Maar dat zijn we zo gewend, dat lijkt of is niet eens meer verdacht… Wat John en George betreft: ik ben niet bij ze, dus weet niet wat voor mollenstreken ze leveren. We verdienen geld, maar het had meer kunnen zijn.

Vlak voor de test ben ik compleet de weg kwijt. Ik switch op het laatste moment van mol. Behalve in de eerste aflevering ben ik nog nooit zo onzeker geweest over mijn keuze. Laat mij niet nu moeten vertrekken. O, had ik gister maar gekozen voor de vrijstelling.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 30-03-2002, 09:42:59 »
He, die had ik nog niet gelezen. Dwaalspoor nummer 888?  ;)

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 30-03-2002, 10:14:13 »
Mijn visie over de Mol, na aflevering 8.

Het aantal deelnemers neemt af, maar nog nooit heb ik zoveel mensen verdacht. Harry moest gaan. Iets wat ik vooraf al voorspeld had.

Uit de aflevering heb ik vandaag weinig kunnen halen.

Jantien is begonnen een spelletje te spelen door anderen in de loeren te gaan leggen. Ze speelt alles op alles. Ze is erg zeker van haar Mol en wil de verdenking op haar leggen. George en John happen toe. Een Mol zal in het echt nooit zo onnauwkeurig te werk gaan.

Dan George. George lijkt me geen echte Mol. Zijn lichaamshouding valt mij teveel op. Maar gezien alle afleveringen heeft hij veel Mollenstreken geleverd. Vandaag niet. Viel hij echt door de mand, toen Ellen vroeg of hij met zichzelf ging bellen? Ik weet het niet. Dankzij een tip van iemand anders zag ik een foto dat George een telefoon bij zijn oor hield en 1 in zijn hand. Is hij dan toch de Mol?

John. John, heb ik nog nooit verdacht. Hij is zo fanatiek. Deze site probeert de verdenking bij hem te leggen. Dat blijkt wel uit de tips. Bij de circusopdracht loog hij alles aan elkaar, maar ik denk dat dit geen Mollenstreek is, maar eigenbelang. Met de boom omhakken had hij volgens mij de opdracht goed uitgevoerd. Het zwaartepunt lag bij de 5.000 Euro. Hij kon dus nooit op de 10.000 Euro vallen. De boom ging rakelings langs de bus.

Ellen is en blijft mijn Mol. Even twijfelde ik toen Harry zei op Ellen te gaan stemmen. Gelukkig zegt hij in zijn Dagboek op het laatste moment te zijn veranderd van gedachten. Ik heb (zoals altijd) weer op haar gelet. De circusopdracht kon ze makkelijk verstieren, dat deden de kandidaten zelf al. Ze probeerde George verdacht te maken. Bij het busje begon ze met achteruit te rijden. Daarna ging ze pas vooruit. (Fuck! Had rdecocq dat al niet voorspeld. Weet hij toch meer dan wij allen samen?) Ze werd kotsmisselijk. Dit was niet gespeeld. Of te wel weinig aanwijzingen.

Na de executie kon voor mij iedereen weer de Mol zijn. Harry had gestemd op Ellen en Harry lag eruit. Op www.wieisdemol.nl heb ik de Dagboeken gelezen. Angela zei dat het de Mol makkelijk afging. George of Ellen denk ik dan. Zij kregen van de anderen geen stemmen. Harry vertelde in zijn Dagboek NIET op Ellen gestemd te hebben. De Mol bleek in zijn dagboek wat gemener te zijn dan anderen. Niet erg, Georges stijl.

Jantien speelt een spelletje, John is te fanatiek en haalt weinig uit en George is te naturel. (Ook al is dit geen echte motivatie. Hij kan nog steeds de Mol zijn!!)

Toch geloof ik nog steeds in Ellen. Al sinds aflevering 3 verdenk ik haar. Als ze het niet is, dan zit ik er weer eens goed naast. Net als vorig jaar.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #6 Gepost op: 30-03-2002, 10:25:25 »
Nou mijn mol Harry er uit is weet ik ineens zeker dat het Ellen moet zijn, alle radiohints kloppen, ze is de enige van de 4 overgebleven die bij de Dromers zat en het Start me up werd plotseling heeel duidelijk toen Ellen degene was die als eerste die geblindeede auto strate, overigens was ik al missleijk als ik er naar keek, dus denk niet dat Jantien een molse actie deed toen ze zei dat ze misselijk was op het eind..

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tom_Tom-

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 30-03-2002, 10:48:57 »
Ellen is ook al vanaf het begin van dit seizoen mijn mol. Waarom kan ik niet goed uitleggen, het is een gevoel. Zoals zij zich gedraagd, dan denk ik: tjeeez, wat ben jij een Mol. En ja, Jantien gedroeg zich gisteren erg Karen, zij is het niet. George is de mol niet, dat geloof ik niet. George is meer de Yvonne van dit seizoen (al moet ik zeggen, vorig jaar dacht ik echt dat Yvonne de mol was).
Maar dan John. John zou heel goed de mol kunnen zijn.
Want ik zat te denken: Prince is exit. John heeft deze aflevering doodleuk zitten verkondigen dat hij en Prince elkaar zo snel hadden gevonden en alles met elkaar bespraken. Dan kan John dus gewoon Prince allerlei aanwijzingen van zichzelf af hebben laten leiden, dus dat Prince dacht dat iemand anders dan John de Mol is.

en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd

aggie

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 30-03-2002, 11:15:12 »
Net het dagboek van Harry gelezen.
Is dat schrikken >:(
Daar valt de grote aanwijzing van gisteravond weg. En kan Ellen toch de mol zijn ;)

Offline Natje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 30-03-2002, 12:37:55 »
Wat betreft het overgeven van Ellen gisteren. Het leek overtuigend echt, ze was namelijk helemaal bezweet.
Echter, in het vorige shot had ze enkel wat zweetplekken onder de armen (het wordt een vies verhaal :P) en in het volgende shot was ze kleddernat.
Er kan natuurlijk ook wat op de montagetafel gesneuveld zijn, maar het kan ook gedaan zijn om haar keuze om te stoppen voor de kijker aannemelijker te maken. Net zoals de verwarring omtrent de Mol van Harry. De makers zorgen ervoor dat de echte Mol zo min mogelijk verdacht gemaakt wordt, dat kan ook met kleine dingetjes.
Dat gebeurt, weten we uit de eerste serie met de dobbelsteenopdracht van Deborah.

Natje.???

Offline Blubber

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 30-03-2002, 12:53:18 »
Ik ben het helemaal eens met de analyse van Mahtob in het topic Aflevering 8 (bladzijde 4): alleen Jantien kan de mol niet zijn. Dat zou er bovendien veel te dik bovenop liggen. En ik ben het ook eens met Chriz die zegt dat George te naturel is om de mol te kunnen zijn en dat John te fanatiek is. Ellen is en blijft mijn mol. Dit vermoeden wordt bevestigd door het feit dat Jantien al wekenlang op haar stemt en nog steeds niet is vertrokken.
Aan de andere kant: ik ben niet meer zo zeker van mijn zaak als een paar weken geleden. Na aflevering 3 en aflevering 5 had ik nog geen spoortje twijfel. Ik moet het de kandidaten nageven: ze doen het fantastisch. Die koffertjesopdracht mag van mij in de top 5.

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 30-03-2002, 16:34:44 »
Start me up, kwam voor in het liedje dat voorbijkwam bij schiffers.fm. Daarbij werd het liedje 'achteruit'gespeeld.

Ellen startte de auto en ging ook 'achteruit' Klinkklare tip!

Voor de rest heb ik gevonden dat alleen Ellens introductie filmpje gelijk is met de uitzending. Jantien aan haar neus komt er niet in voor. John met 10 vingers de lucht in niet en George fragment kwam er wel in voor, alleen omgekeerd. In de introductie zie je eerst hem iets verderaf en dan een close-up. In de uitzending eerst de close-up en dan iets verderaf.

aggie

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 30-03-2002, 16:37:56 »
Klopt volgens mij niet helemaal hoor.
Ten eerste kreeg Prince de band mee, twee dagen voor de opdracht met de auto plaatsvond. Kan dus geen tip zijn, want de kandidaten hebben in hun interviews gezegd dat de band echt meegegeven werd.

Ten tweede was Harry's voorfilmpje ook identiek.
Ik durf niet hetzelfde te beweren over George's stuk, maar dat leek erg VERDACHT veel op ;)

corabora2

• Gast
Re:Ellen is de mol (deel 3)
« Reactie #13 Gepost op: 30-03-2002, 21:57:15 »
dat prince die band werkelijk mee kreeg bij vertrek valt zeer te betwijfelen. dit hebben we al eerder besproken in de topic "7e muzikale aanwijzing"

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #14 Gepost op: 31-03-2002, 11:38:14 »
ik heb nog even nagedacht over die misselijkheid van ellen, maar het lag er te dik bovenop.
eerst die overdreven boer.
daarna bij john nog even spoelen.
dat was dus toneelspel he.
trouwens wagenziekte kom nooit bij bestuurders voor. en waarom wilde ze eigenlijk perse rijden? ;)

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 31-03-2002, 11:55:18 »
trouwens wagenziekte kom nooit bij bestuurders voor. en waarom wilde ze eigenlijk perse rijden? ;)

Nee omdat de bestuurders weten waar ze naar toe sturen en ze zich dus al kunnen instellen op bochten e.d. Maar dat was nu dus niet van toepassing... ik denk dat ik ook misselijk zou worden in zo'n hete hobbelende auto waar je niets kan zien!
En dan die beelden waarvan links en rechts omgedraaid zou het nog erger maken en dan zou ik ook liever rijden.

« Laatst bewerkt op: 31-03-2002, 11:56:05 door Rose »

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #16 Gepost op: 31-03-2002, 12:50:53 »

ik heb nog even nagedacht over die misselijkheid van ellen, maar het lag er te dik bovenop.
eerst die overdreven boer.
daarna bij john nog even spoelen.
dat was dus toneelspel he.

Ojee, wordt iemand echt ziek en wordt dan nog uitgelachen ook.
Zo een "boertje" laat je niet opzettelijk hoor, zeker niet als je weet dat miljoenen mensen het gaan zien.
Zij schrok er zelf zo erg van dat ze erom moest lklachen.

Een bestuurder wordt nooit ziek ? Zij zag niets hé. Moet je eens met je ogen dicht vooraan in een Jeep plaatsnemen en je laten leiden op een safari-tochtje.
Overgeven gegarandeerd.

Ik stel voor dat je oprechte verontschuldigingen aanbiedt aan Ellen.
Zij gaat trouwens winnen, omdat ze de finale met John zal spelen en John op haar zal gokken (zeker niet op George).
Ik weet niet of jij / zij getrouwd is, maar ze gaat imho een mooi spaarpotje hebben na WIDM.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 31-03-2002, 13:57:10 »
Citaat
John. John, heb ik nog nooit verdacht. Hij is zo fanatiek. Deze site probeert de verdenking bij hem te leggen. Dat blijkt wel uit de tips.

Heb ik iets gemist???

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 31-03-2002, 14:02:12 »
john heb ik ook nooit verdacht, een verklaring heb ik niet, gewoon een gevoel ....

ciao
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #19 Gepost op: 31-03-2002, 14:42:31 »

john heb ik ook nooit verdacht, een verklaring heb ik niet, gewoon een gevoel ....

ciao
vlaming

Tja dat gevoel heb ik dus bij George..
Mijn vrien die nooit naar de mol kijkt denkt nog steeds dat Ellen de mol is...Onenigheid dus in huize BM  :D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos