Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 18641 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #20 Gepost op: 17-12-2007, 08:57:15 »
Vond ik ook! Alleen hou ik weer niet zo van dat familiegedoe ieder jaar, vind dat er eigenlijk niet in passen :)

Dat verhoogde wel de spanning en de emoties. Ik vroeg me wel af waarom nu pas, nu duurt de expeditie nog maar 5 dagen. Als je de proef niet wint, hoef je dus niet heel lang meer te wachten op een weerzien, je weet nu dat er iemand voor je in Maleisië is...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 17-12-2007, 09:47:38 »
Ik moest even zoeken, maar ik heb het gevonden. Dit postte ik 2 weken geleden in het topic over aflevering 10:

::rofl:: Niet alleen de staart eraf  >:D

Wel een leuke aflevering, maar niet erg spectaculair.

Ik vrees wel voor Hans de volgende keer. De vier finalisten zijn vast Vinnie, Marcel, Lieke en Willem, als er niemand van Gual immuniteit gaat winnen.

Heb ik nu wat gewonnen  ::hypocriet:: ::trots::

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #22 Gepost op: 17-12-2007, 10:56:50 »
Heb ik nu wat gewonnen  ::hypocriet:: ::trots::

::ok:: als ik titels kon geven kreeg je een titel 'Beste-Kijk-In-De-Glazen-Bol-ler 20007'

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Jann

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #23 Gepost op: 17-12-2007, 14:24:21 »
20007 alweer? :P

Ik vond dit wel de spectaculairste aflevering van het seizoen tot nu.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 17-12-2007, 17:07:05 »
Ik vond dit wel de spectaculairste aflevering van het seizoen tot nu.

Ik ook, ik ga de herhaling weer kijken vanavond  ::jaja::

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 18-12-2007, 09:11:54 »
Ik vond het een niet zo bijzondere aflevering. Met nog maar 5 dagen te gaan waarom laten ze dan familie zien. Zelf zou ik het niet eens willen, lijkt mij nog zwaarder.

Maar wel alle bewondering voor de kandidaten, wat bleven ze lang onder water, petje af!!!!

::zwaai::

Offline groen draakje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • De rest van je leven begint NU !
« Reactie #26 Gepost op: 18-12-2007, 10:10:34 »
Ik vond 'm heftig, deze aflevering.
Die veiling was wel gaaf. Ik vond persoonlijk de keus van Willem om dat geld weg te geven een beetje raar of liever gezegd: goeie actie, verkeerde tijd en plaats. Geef een soortgelijk bedrag (of meer) dan na afloop van de opnames. Dit is alleen maar een spelletje.
Ik vond het niet handig van Mieke om zo uitgebreid over het eten te praten toen ze op Gual was. Maar dat kan door de zenuwen of het enthousiasme gebeuren. Dat ze echter achteraf zei dat ze het, als ze het over mocht doen, hetzelfde zou doen was ik wel verbaasd. Dit was toch een prijs om te proberen sympatie te winnen voor de evt. finale? Lijkt me niet echt de beste manier zo.

Meer dan 3 minuten onder water  ::oink:: waar halen jullie het vandaan?
Ik zit bij alles natuurlijk te bedenken hoe ik denk dat ik het gedaan zou hebben. Lijkt me echt zó supermoeilijk. Zie je je liefste aan de overkant van het zwembad staan, en als je bovenkomt, is-tie weg! Want ik kan me niet voorstellen dat ik langer dan 3 minuten onder water zou kunnen blijven. Ik kan me goed voorstellen dat de verliezers er kapot van waren.
Mieke, dat jij als eerste bovenkwam, kwam dat omdat voor jou het winnen minder belangrijk was? Je kreeg immers zowiezo al bezoek?
Ik vind echt dat jij en Vinnie het mooiste Robinson-avontuur beleven van iedereen. Natuurlijk de finalisten allemaal wel, maar toch, jullie hebben het even met iemand van thuis kunnen delen. Lijkt me echt het summum.
Zijn de familieleden trouwens in Maleisie gebleven en met jullie in hetzelfde vliegtuig weer naar huis gegaan? We zitten immers vlak voor het eind?

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #27 Gepost op: 18-12-2007, 11:33:16 »
Ja jongens het was inderdaad weer een aflevering zeg! Ik vond het super jammer voor Hans, man wat een doorzettingsvermogen en een longinhoud! Nog steeds weet ik niet wie er gaat winnen en wie ik wil dat er gaat winnen. Voor mij is het dus om het even. Ik vind het geweldig dat er nu een proef is voor de afvallers en daarin geen stemming en dat de finale stemming op het eiland is door middel van de afvallers (en ik neem aan een proef die voor een deel meetelt of uitmaakt welke twee er over blijven of zoiets) en niet maanden na de expeditie in een studio.

Aan alle kandidaten: stelletje bikkels!  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline zandstorm

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #28 Gepost op: 18-12-2007, 16:46:28 »
De families en vrienden zijn 5 dagen in maleisie geweest en zijn apart teruggevlogen toen de expeditie nog aan de gang was.

@groen draakje:
Ik ben bovengekomen omdat ik geen adem meer had. Ik had toen wel de indruk dat ik het met minder zenuwen en emoties langer had gekund, maarre... als ik de tijd hoorde van 1min 47 zondag op tv, nee, dan moet ik toch zeggen: langer kan ik het niet. Ik denk dat de zenuwen en de adrenaline elkaar dus gewoon compenseren.

Enne... ja, dat ik op de eilandraad heb gezegd dat ik het opnieuw hetzelfde zou doen, was tactisch gezien misschien ondermaats, maar het is al eerder gebleken dat ik tactiek 'nul' heb in de expeditie.
Te eerlijk en te enthousiast, vrees ik.

Offline Mansa_Musa

• Forumlid
  • The Lion of Timbuktu
« Reactie #29 Gepost op: 18-12-2007, 20:46:32 »
Als je gewoon voor een klok je adem inhoud, merk je al dat 1.47 veel langer is dan het lijkt, laat staan meer dan 3 minuten, dan zou ik al bewusteloos zijn vrees ik. ::rofl::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 19-12-2007, 10:58:27 »

Enne... ja, dat ik op de eilandraad heb gezegd dat ik het opnieuw hetzelfde zou doen, was tactisch gezien misschien ondermaats, maar het is al eerder gebleken dat ik tactiek 'nul' heb in de expeditie.
Te eerlijk en te enthousiast, vrees ik.

Mieke,jij bent volgens mij idd te eerlijk en je was denk ik gewoon zo enthousiast dat je alles vertelde over de prijs etc.
Maar had je het nu echt niet anders gedaan achteraf?
Ik bedoel,buiten dat tactisch gedoe was het toch best cru dat zij die verhalen over eten en familie te horen kregen.
Ik weet dat jij het niet zo bedoelde want je vertelde het gewoon uit pure enthousiasme enzo zonder bijbedoelingen.
Maar als je erge honger hebt en hoort over familie die je enorm mist kan ik me voorstellen dat je bozig en teleurgesteld bent.
Maar hoe Frans reageerde vind ik echt verschrikkelijk hoor ::ohno::

In ieder geval,dikke kus van mij!!!

Offline zandstorm

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #31 Gepost op: 19-12-2007, 16:36:17 »
Heb reeds in mijn eigen topic geantwoord, maar speciaal voor jou nog es opnieuw.
Ik ben idd zelf over dat taartje begonnen en zeer zeker heel enthousiast. Over de andere prijzen en het familiebezoek heb ik pas verteld na vraag van Saskia of Hans. Je hoort het ook als ik de boot afkom en we naar de 'keuken' wandelen. Dan zegt Hans: en zeg ons dan wat dat vliegtuigje is.

Maar ja, gedane zaken nemen geen keer. In 't echt heeft de hele heisa zo'n 2 uur geduurd en daardoor mis je ook belangrijke stukken. Maar ach...

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #32 Gepost op: 19-12-2007, 18:56:18 »
Heb reeds in mijn eigen topic geantwoord, maar speciaal voor jou nog es opnieuw.
Ik ben idd zelf over dat taartje begonnen en zeer zeker heel enthousiast. Over de andere prijzen en het familiebezoek heb ik pas verteld na vraag van Saskia of Hans. Je hoort het ook als ik de boot afkom en we naar de 'keuken' wandelen. Dan zegt Hans: en zeg ons dan wat dat vliegtuigje is.

Maar ja, gedane zaken nemen geen keer. In 't echt heeft de hele heisa zo'n 2 uur geduurd en daardoor mis je ook belangrijke stukken. Maar ach...

Je mocht toch maar een uur op het eiland zijn?
The sun came up and reality set in.

Offline mosdiertje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #33 Gepost op: 19-12-2007, 19:17:51 »
het voelde toch aan als 2 uur

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 19-12-2007, 19:20:28 »
Je mocht toch maar een uur op het eiland zijn?

Ze had geen klok waarschijnlijk  ;)

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 19-12-2007, 19:53:08 »
thanx voor je respons Mieke!
Het moet idd wel uren hebben geduurd voor jou daar op dat eiland met die halve gare muppet![grapje!!!!!]. ::pinokkio::
was denk ik echt een hele schok voor jou.
Ik vind je in ieder geval een leuke enthousiaste meid!
doei doei!!!!

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #36 Gepost op: 19-12-2007, 20:21:40 »

Ze had geen klok waarschijnlijk  ;)

Wat dacht je van de stand van de zon  ::hypocriet::
The sun came up and reality set in.

Offline Véken

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 21-12-2007, 12:40:29 »
Hallo beste allemaal,

Vooral niet gaan kijken als je het nog niet wilt weten!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Groetjes en alvast een fijn weekend,
::zwaai:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 21-12-2007, 15:23:17 door Guikie »

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 21-12-2007, 15:25:04 »
Hallo beste allemaal,

Vooral niet gaan kijken als je het nog niet wilt weten!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Groetjes en alvast een fijn weekend,
::zwaai:: ::bravo::

Ik ben natuurlijk gaan kijken en ben tevreden !

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #39 Gepost op: 21-12-2007, 17:37:10 »
ik zie het niet zo goed :-[
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw