Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 18645 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 12
« Gepost op: 15-12-2007, 17:28:32 »
Hans wordt niet bepaald warm ontvangen op het verliezerseiland Gual. Frans zit helemaal niet te wachten op alweer een extra mond om te voeden en door het toenemende voedseltekort gaat hij dan ook volledig door het lint. Vinni gaat bij een aantal expeditieleden veelvuldig over de tong. De allerlaatste immuniteitsproef van deze expeditie heeft heel 'speciale toeschouwers' die heel wat emoties doen opwellen bij de Robinsons...

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline kakko

• Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2007, 21:48:35 »
Wat was de veiling toch magertjes wat eten betreft of ligt dat aan mij. Ik meen toch dat er andere jaren veel meer lekkere dingen geveild werden.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2007, 22:17:13 »
Ja, er zaten meer andere dingen in. Wel jammer eigenlijk. Maar wel leuk dat de veiling erin zat. Dat is altijd één van mijn favoriete onderdelen.

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #3 Gepost op: 16-12-2007, 22:20:57 »
Ze blijven echt allemaal enorm lang onder water!  ::oink::

Ook knap van Lieke, ::ok:: die als vrouw toch maar mooi derde wordt, vlak achter Hans en Vinnie.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ser_mozes

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 16-12-2007, 22:39:32 »
vond het wel jammer van hans, ik had het hem meer gegunt dan vinnie maar ja

ik vond het wel een leuke aflevering :D

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-12-2007, 22:40:50 »
Ik verwachte eigenlijk wel dat Mieke eruit zou gaan.

Ik vond het een leuke aflevering.

Offline kakko

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2007, 22:41:53 »
Ik vond het een van de betere afleveringen. Heb ook zelf mee zitten huilen. En idd ik had het hans ook heel erg gegund. Voor Vinnie is het goed want die was er volgens mij uitgegaan als hij geen immuniteit had. En nu Mieke die naar Gual moet sjee die zal helemaal niet hartelijk ontvangen worden. Ik heb nu al medelijden met haar.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 16-12-2007, 22:43:27 »
Ik vond het een van de betere afleveringen. Heb ook zelf mee zitten huilen. En idd ik had het hans ook heel erg gegund. Voor Vinnie is het goed want die was er volgens mij uitgegaan als hij geen immuniteit had. En nu Mieke die naar Gual moet sjee die zal helemaal niet hartelijk ontvangen worden. Ik heb nu al medelijden met haar.

Frans is gelukkig al weg

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #8 Gepost op: 16-12-2007, 22:46:46 »
Ik heb nu al medelijden met haar.

Ik niet ::ohno:: Ik vond het niet erg tactvol wat ze deed en dan ook nog zeggen dat ze het zo weer zou doen, beetje jammer.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline kakko

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 16-12-2007, 22:50:17 »
Ik niet ::ohno:: Ik vond het niet erg tactvol wat ze deed en dan ook nog zeggen dat ze het zo weer zou doen, beetje jammer.
Dat is idd ook weer zo. Dat ze het zei uit enthousiasme kan ik me voorstellen maar daarna zeggen ik zou het weer zo doen terwijl ze heeft gezien wat dat teweeg brengt  ::niet-ok:: Maar toch krijg ik wel wat medelijden als ik me bedenk hoe ze daar onthaalt gaat worden ook al heeft ze het er zelf naar gemaakt. Ik heb trouwens Hans helemaal niet gezien op het moment dat Frans door het lint ging of ligt dat aan mij?

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 16-12-2007, 23:06:02 »
ik vond het prachtig van Mieke, toen ze toonde hoe ze dat plastiek had afgelikt  ::ok::
Spijtig dat ze niet naar Frans is toegestapt en nog eens luid mmmmmmmmmnnnnnnnn had gedaan  ::tandpastasmiley::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #11 Gepost op: 16-12-2007, 23:08:22 »
 ::rofl::

Ik heb de aflevering niet gezien maar dat had ze misschien wel moeten doen :P Ik hoorde dat Frans geschorst is? Sukkel :P
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #12 Gepost op: 16-12-2007, 23:11:20 »
Spijtig dat ze niet naar Frans is toegestapt en nog eens luid mmmmmmmmmnnnnnnnn had gedaan  ::tandpastasmiley::

dan had West-Vlaanderen een inwoner minder gehad, vrees ik :P

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #13 Gepost op: 16-12-2007, 23:53:34 »

Nee hoor, wees maar niet bang, ik lust geen chocoladetaartjes, eerlijk gezegd ik mag geen Rundermelkproducten, dus wat dat betreft was ik niet jaloers op Mieke, en er is dus geen gevaar voor Mieke. Bovendien is de parang daar gebleven.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline zandstorm

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #14 Gepost op: 16-12-2007, 23:55:48 »

Dat denk ik ook!

Offline mosdiertje

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #15 Gepost op: 17-12-2007, 00:19:47 »
Beste kakko,
Terwijl Frans flipte heb ik met over de vis ontfermd

Offline kakko

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 17-12-2007, 01:03:52 »
Oh oke, dat was ook heel belangrijk natuurlijk gezien de voedselvoorraad daar. Gelukkig dat er nog iemand oog voor de vis had.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 17-12-2007, 07:46:36 »
Wat een heftige aflevering zeg.

Veel tranen, Frans die uit de aflevering ligt en Mieke die naar Gual mag.

Het was van Mieke wel heel dom om zo enthousiast over het eten te doen. Dat je vaag iets vertelt, kan ik me voorstellen. Maar om dat zo vol gebaren te doen en het eten bijna tot in detail te beschrijven, kan je je bij voorstellen dat de mensen op een eiland waar totaal niets te vinden is en waar honger geleden wordt dat niet leuk vinden.
Dan lijkt het toch ook net of ze je ogen ermee uit wil steken.
Om met Maxima te spreken:"Dat was een beetje dom."
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 17-12-2007, 08:34:47 »
Nee hoor, wees maar niet bang, ik lust geen chocoladetaartjes, eerlijk gezegd ik mag geen Rundermelkproducten, dus wat dat betreft was ik niet jaloers op Mieke, en er is dus geen gevaar voor Mieke. Bovendien is de parang daar gebleven.
::rofl:: Humor  ::ok::

Wat een geweldige aflevering was dit, veel emotie en spanning  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #19 Gepost op: 17-12-2007, 08:55:17 »
Wat een geweldige aflevering was dit, veel emotie en spanning  ::ok::

Vond ik ook! Alleen hou ik weer niet zo van dat familiegedoe ieder jaar, vind dat er eigenlijk niet in passen :)