Ik vond 'm heftig, deze aflevering.
Die veiling was wel gaaf. Ik vond persoonlijk de keus van Willem om dat geld weg te geven een beetje raar of liever gezegd: goeie actie, verkeerde tijd en plaats. Geef een soortgelijk bedrag (of meer) dan na afloop van de opnames. Dit is alleen maar een spelletje.
Ik vond het niet handig van Mieke om zo uitgebreid over het eten te praten toen ze op Gual was. Maar dat kan door de zenuwen of het enthousiasme gebeuren. Dat ze echter achteraf zei dat ze het, als ze het over mocht doen, hetzelfde zou doen was ik wel verbaasd. Dit was toch een prijs om te proberen sympatie te winnen voor de evt. finale? Lijkt me niet echt de beste manier zo.
Meer dan 3 minuten onder water
waar halen jullie het vandaan?
Ik zit bij alles natuurlijk te bedenken hoe ik denk dat ik het gedaan zou hebben. Lijkt me echt zó supermoeilijk. Zie je je liefste aan de overkant van het zwembad staan, en als je bovenkomt, is-tie weg! Want ik kan me niet voorstellen dat ik langer dan 3 minuten onder water zou kunnen blijven. Ik kan me goed voorstellen dat de verliezers er kapot van waren.
Mieke, dat jij als eerste bovenkwam, kwam dat omdat voor jou het winnen minder belangrijk was? Je kreeg immers zowiezo al bezoek?
Ik vind echt dat jij en Vinnie het mooiste Robinson-avontuur beleven van iedereen. Natuurlijk de finalisten allemaal wel, maar toch, jullie hebben het even met iemand van thuis kunnen delen. Lijkt me echt het summum.
Zijn de familieleden trouwens in Maleisie gebleven en met jullie in hetzelfde vliegtuig weer naar huis gegaan? We zitten immers vlak voor het eind?