Nieuws Volg en like ons op Facebook!
beste mensenmisschien ben ik dom en al eerder dit gezegdmaar ik heb nu pas door waar de begintune vandaan komt van WIDMik zag gisteren de film I Robot en toen hoorde ik hetdus excuus als ik het nu pas erachter bent gekomen
Heel veel muziek van I, Robot is gebruikt bij WIDM. Muziek overzicht.
Iemand zin in wat topitos? Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Serious Request heeft nog een tweede kavel van WIDM in de aanbieding. Dit kavel komt uit de komende serie van WIDM. Je krijgt een joker, een jokerring en een bord dat blijkbaar een cruciale rol zal spelen in aflevering 3:
Zou de AVRO al op de hoogte zijn van die inbreuk op hun rechten? Die Mexicanen hebben niet alleen de naam gebruikt, maar ook nog eens de vorm gekopiëerd
Wisten jullie trouwens dat de kandidaten zelf hun volgorde hebben bedacht bij het aanbod van PJH in het hotel???
Waar haal je dat vandaan?
Ja, zo'n beetje de eerste keer dat er wat opheldering komt over opdrachten. Ook wat betreft het verkeerde antwoord van joris bij de achtbaan (hadden ze allen zogenaamd niet gehoord). Dus luisteren allemaal. Word je wijzer van
Als die radio van jou is, mag je die collega van jou best een klap geven vind ik.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
509 gasten en 0 vaste bezoekers