Jawel, want die eerste bloemenfoto is nog overgedaan
Ja, maar ik vond deze leuker. Maar ik zal die ander nog wel even opzoeken zo dan.
lekker onscherpe foto van mij
Ik heb jou volgens mij nog wel ergens scherp.
Hij zal hier wel ergens tussenzitten.
Oh ja, en Laura moest ook een foto van mij maken:
En toen heeft ze dus 25 foto's van Christien gemaakt, ik haal er voor het gemak even eentje uit:
En toen maakte ze nog eens 15 foto's van Jos, ook hier beperk ik me even tot eentje:
Nou en toen waren ze op de bloemen uitgekeken en viel hun oog op het geld door Tsubasa en Heinz achtergelaten. En het geld viel op hun oog:
(Ik heb er ook nog één van alleen jou met dat geld, Laura, maar ik vond dat dat bij deze ook wel te zien was)
En een krantje:
En voordat we nog meer konden slopen werden we naar buiten (naar de binnenplaats buiten) geroepen, alwaar ze dingen zouden gaan slopen. En dat was echt iets voor ons, vonden wij, dus wij kijken, maar het was een soort performance art met een bankschroef en een sampler. Ik vond het wel leuk zo en heb maar een compilatie in elkaar
gesmurft geflanst, want het neemt al genoeg MB in:
En omdat ik toen toch mijn lange lens erop had zitten, maakte ik ook nog wat portretjes. Vera:
Elise:
Christien:
Maarten: (en Laura vond het nodig kinderachtig te doen
)
Hij heeft trouwens wel wat weg van die Noor van het Songfestival (vind je niet?). En Elise kan dat spelen op de viool. Dus je begrijpt dat wij volgend jaar mee gaan doen met het Songfestival.
Jos:
En dan komt er zo nog wel wat denk ik.