Ik kan de reis ook alleen maken doordat ik de gehele zomervakantie full time gewerkt heb op twee weken naar mijn ouders toe. Tis namelijk wel een smak met geld, maar wel all-inclusive. Ga de reis over een week boeken bij het reisbureau. En ik probeer het dan zo te krijgen dat ik ook nog langs Wadi Mujib kom. Je kunt vast niet de opdracht na gaan doen, maar die kloof was zo mooi dat ik er hoe dan ook foto's van wil maken. En een bezoekje brengen aan het kruisvaarders kasteel in Aljoun natuurlijk!
En de foto die Tsubasa op de MFD won op de veiling, die ga ik proberen na te maken
Heb al een statief op de kop getikt en ben al in het bezit van een spiegelreflex. En nee
ik ga niet zoals John: Laaaadies and geeentlemen roepen om anderen uit de foto te krijgen
Daar ga ik een foefje voor gebruiken in Photoshop
Moet begin september wel een paar prikken krijgen, is niet verplicht maar aanbevolen. O.a. tegen hepatitus A / DTP booster prik.
En als je het
WIDM fly drive programma naast dit programma legt (
Jordanië Exclusief, ik krijg een prive chauffeur
) kom je langs dezelfde plekken. Tis een pak duurder, maar auto vervoer, ontbijt/lunch/avondeten zit er in. Evenals overnachting in prima hotels. Moet nog wel een aantal geheugenkaartjes extra kopen want met zo'n vakantie kom je niet door met 2 stuks van 4gb en 2gb. Want foto's zal ik maken, en of!