Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Maar er waren er toch ook nog meer die 1 joker hadden? Edo, Coen en Dennis hadden er ook één. Het kan net zo goed zijn dat één van hen wel een joker geofferd heeft, en Regina ééntje minder.
Dennis zei het eerst. Toen dacht ik van nou kan ook gelogen zijn van Dennis (als hij Mol is), maar daarna zei Joris hetzelfde. Ze heeft het dus volgens mij wel echt gezegd.
Zou ook kunnnen, hetgeen voor mij ook betekent dat ze heel goed de mol zou kunnen zijn want het is handig als mol om zoveel mogelijk jokers te hebben en dus geld uit de pot te trekken...
Niet Nicolette!
op het shirt van Nicolette:'It's not over, it's not over, it's not over yet'toeval? of zien we haar terug?
Dat is waar, maar daarmee maak je je als mol ook wel erg verdacht lijkt mij.
eigenlijk hoop ik van wel. maarja, dat zien we dan wel weer.
Dat valt wel mee, de deelnemers weten alleen maar het totaal aantal jokers dat in het kistje zat. Niemand weet dus wie er behalve hij/zij zelf, nog meer jokers gedoneerd heeft.
dat we haar terug zien?
ja of niet ... lijkt me duidelijk wat ze bedoeld toch ik vond het heel raar deze executie, ze trilde helemaal .. t arme kind
Dat valt wel mee, de deelnemers weten alleen maar het totaal aantal jokers dat in het kistje zat. Niemand weet dus immers wie er nog meer jokers gedoneerd heeft.
En toch he, die Edo komt er maar mooi mee weg, heeft vraag fout, helpt de meiden heeeeel lief over de streep bij het klimmen MAAR klimt ZELF echter niet en levert zijn joker in. Kassa -1350 molleurries.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
704 gasten en 2 vaste bezoekers