zei hij dat? Neem aan dat dat dan ging over vorige jaren. Dat is raar, hij zei nog wel dat er wel.
Ow. Sorry. Ik bedoelde uit DIDM5 waar die test was, waar de mol/candidates konden "spieke" en hij dit overduidelijk deed (minstens 10secondes aan het gluren (echt het hoofd helemaal erheen draaien...)) end aarna beweerde, dat ie het niet deed.
@Patrick de mol: Hij probeert de extreme Mol te spelen, maar ik denk niet, dat de echte Mol alles zo overduidelijk probeert te verknallen...
Georgina lijkt zoals eerder gezegd de domste Nederlander ooit, maar omdat ze niet als eerste eruit gevlogen is, kan het wel eens zijn, dat ze dat al die jaren maar gespeeld heeft (in verwachting een keer in dit spel te mogen en dan slim te mogen doen) HAHAHAHA.
En die theorie met PJH laten zeggen, welke groep wat moet doen (dus pas beslissen nadat iedereen zijn/haar vinger heeft opgestoken) is ook goed. Dat hij het pas in afl.3 heeft gehoord kan ook afleiding zijn, zodat niet al na afl.6 bekend is, wie de mol is
Edit: Die verdenkingen tegen Joris (die met dat plaatje) kan ik niet begrijpen?! Ik kan dat eerste plaatje wel vinden (als ik het geod begrepen heb, is dat het originele), maar dat tweede, gewijzigde, kan ik nergens vinden (behave hier dan...)
EDIT2: Dus alleenmaar een mengvorm: onder een rantenkopje geen huizen meer, maar de kandidaten. Maar de rest is nog steeds
het zelfde. Daarvoor staat daar iets van die El Zorillo links boven...
Maar dat zou me ook een beetje 'TE' zijn. Dus al naar de eerste aflevering 5 "eenduidige" hints weggeven?!
Verder moet je er mss rekening mee houden, dat die verwerkte hints (Alice in Wonderland) er pas later ingezet werden nadat iemand zag: Ah, een paar Disney figuurtjes. Laten we die mollenfreaks wat op het verkeerde been zetten en doen er een arabisch klokje (anders om (lezen die) (dus klok draait ook anders om, voor wie het niet snapt HAHAHAHA.... wat grappig...
) in