ga eens naar minuut 2:15 (Patrick in een kamertje met witte meur erachter: interview alleen). daar zit een sms-geluidje in. ik zou zeggen, wanneer dat gebeurt film je het gewoon opnieuw, want het ziet er niet uit...
Maar nee, ze laten het erin. Waarom? kan er natuurlijk ook niks mee te maken hebben, mar ik dacht, ik schrijf het ff op.
Verder: iedereen zit in de auto met elkaar te ouwehoeren... behalve Patrick. Die zit er de hele tijd bloedserieus bij en kijkt bijna de hele tijd naar voren (draait zich een keer om, om Edo te vertellen, dat hij een hekel aan zijn eigen slotjes heeft (ook heel erg serieus))
Bovendien zie ik net het volgende: Je ziet Dennis en Joris niet in de autos zitten
Maar later loopt Coen dus bij de pauze nar een groepje toe, waar onderandere Dennis bij staat. Daar vraagt die iets van: heb je het tunetje gehoord?
Joris komt aanlopen maar de kamera richt zich op Dennis die nee zegt.
Coen loopt uit de "scene" en loopt een andere binnen, waar... Dennis weer staat, waar die dan gaat zeggen: Ze hebben wel het tunetje gehoord. Dennis: "Huh?" Coen: "Joris heeft hem in ieder geval wel gehoord!"
Hoe is dat nou aan elkaar geknipt?!
Bovendien is de samenstelling van de groep waar hij naar toe loopt niet veranderd: Nicolette, Edo (staat eerst rechts) en Dennis (+ Joris buiten beeld)
Bij het tweede gesprek tussen Coen en Dennis is het dus hetzelfde maar Coen heeft het over ze: Daarmee kan die alleen maar die uit de andere auto mee bedoelen, want hij zat in de auto, waar iedereen het tunetje gehoord had. Maar waarom gaat hij nou bij de andere groep iets over "ze" (die als het logisch was met "ze" bedoeld zijn) vertellen?
(dus kort: hij vraagt eerst Dennis of hij wat hoorde (Dennis dus niet bij Coen in de auto, want anders zou die dat niet vragen) en later doet ie zo alsof hij wel bij hem in de auto zat.)
Kan iemand mij dat eens uitleggen?