dat antwoord vond ik idd ook typisch georgina, moest er wel om lachen. Waar ik overigens niks van snap is de redenering dat Georgina haar klimschoenen veranderde in schoenen met minder grip?
Mag ik dan vragen hoe? Stond er boven een schuurmachine? heeft ze nog eens extra lopen sloffen over de steentjes op weg naar beneden?
En de berg gladder maken... Dat valt vast niet op! Beetje zeep hier, beetje zeep daar dan wordt het wel erg makkelijk
Het is ook wel een vergezochte theorie, vooral 'de berg gladder maken' was niet serieus. Ik vindt het erg leuk om dat soort theorieën te bedenken. Ik zal jullie alvast waarschuwen... ik kom waarschijnlijk na elke aflevering met zo'n theorie.
Zitten er op klimschoenen trouwens niet een ding voorop waardoor je extra grip krijgt? Misschien een stukje rubber of leer dat er makkelijk af te trekken is???
Ter verduidelijking voor sommigen, ik denk NIET dat ze aan schoenen heeft kunnen klooien tijdens de klim, maar dus buiten beeld
(als deze theorie waar blijkt). De klimschoenen worden trouwens zeer duidelijk in beeld gebracht, de kandidaten hebben in elk geval niet hun eigen schoenen aan.