Aflevering 3 kan ook best de aflevering zijn waarin niemand naar huis toe moet.
Dan heb je namelijk, vanaf aflevering 4 t/m aflevering 8 vijf kandidaten die naar huis gestuurd worden. Hou je 3 kandidaten over als finalisten in aflevering 9 en aflevering 10 is dan de terugblik.
Is het trouwens altijd zo geweest dat er in elke reeks 1 aflevering was waarin niemand naar huis ging? Van WIDM 5 weet ik het nu weer
, WIDM 6 kwam Richard terug om het zo recht te trekken. Vorig jaar deden ze het niet, maar gingen ze met 4 mensen naar de finale. Zo te zien zijn er dus tal van mogelijkheden om het aantal kandidaten en afleveringen recht te trekken. Niemand naar huis, iemand terug of met zijn vieren weer de finale in.
Zolang Edo, Dennis & Joris maar niet naar huis moeten. Wordt zo wel een leuke groep, die 3 samen met Georgina/Regina/Dunya. Coen of Patrick zie ik zelf graag vertrekken, maarja, je zult zien dat die twee langer erin blijven dan dat ik zien wil
Heb zelf ook het gevoel dat het nog best weleens Edo zou kunnen zijn. Heb ik wel vaker meegemaakt, gaan mijn favoriete kandidaten er juist uit of ze zijn de mol niet
Maar ik hoop dat Edo gewoon lang aan kan blijven in WIDM. Tis een leuke kandidaat, net zoals Georgina.