Aflevering 8
Patrick snapte er niet veel van deze aflevering. Nu betrapte ik hem al vaker op knulligheden, maar dit keer was het wel een overdaad. Wie gaat er nu bijna expres op dezelfde verdieping lopen op dat cruiseschip?En dan nog wel op een verdieping waar niets te halen is. Laat staan dat hij überhaupt iets snapte van die opdracht.
En daarna op dat strand was het helemaal een rotzooi. Niemand die er daar iets van begreep. Er stonden grote jerrycans, emmers en bakken en wij rommelden wat aan met twee kleine plastic flessen. UUUUREN! Tot diep in de nacht zelfs! Ik vermaakte me opperbest want die opdracht viel in het water. Net als later de vrijstelling, trouwens.
En Patrick bleek uiteindelijk de grote verliezer, want hij zit in het vliegtuig naar huis. En toen waren er nog drie…
Nu doet de mol alsof het een verdienste is dat bij het pokeren de vrijstelling verloren is gegaan, maar het maakt de mol toch niet uit wie er naar de finale gaan? Die zou zich eerder richten op het niet verdienen van €3000, en dat is wat er nu juist wel gebeurd is.