De hoeveelheid glazen zint me dan ook totaal niet, ik blijf er 9 tellen, iedere keer weer als het dienblad in beeld komt.
Dus ben ik daar mee bezig gegaan, wanneer gebeurt wat, door wie en hoe en beeldje voor beeldje stil heb gezet (voor zover mogelijk).
Dan zie ik op een gegeven moment dat als Patrick aan de beurt is en voordat hij wil pakken, er nog 3 volle glazen staan ( als ik het goed zie ). Dit is vreemd want incl. Patrick moeten er nog 4 komen. Na Patrick komt Regina, Coen en Nicolette zijn als laatste 2 en hun zal het zeker opvallen als er nog maar 1 glas vol is, dus ook 9 glazen op zou vallen.
Dus er moet iets gebeurd zijn met het drinken. Ik ben vervolgens gaan letten of iedereen wel drank in zijn/haar glas had (ongeacht wat).
Bij iedereen was het duidelijk te zien dat ze iets dronken, bij Regina niet. Haar hand was nagenoeg volledig om het glas en het leek alsof er geen druppel in zat (ook gezien haar manier van drinken).
Als dat zo is en ze niks heeft gedronken, dan verklaart dat ook dat er nog 2 volle glazen stonden na Regina en dus 3 volle glazen voordat Patrick pakte.
Na de vraag van PJ wie heeft tequilla gedronken ben ik op Regina gaan letten en ze keek naar rechts wie de hand opstak (links had geen zin, Coen dronk niet en Nicolette had duidelijk water gehad). Duidelijk merkbaar was al Dennis, Annet en Patrick die tequilla hadden gedronken, wie dus nog meer. Daar 4 mensen hun hand opstaken, stak zij ook haar hand op, ze moest wel. De beste positie is in mijn ogen de klimgroep om te mollen, maar die ging niet meer op.
Tequilla en water is 50-50 kans, het viel de verkeerde kant op.
Dit verklaart misschien ook de muzikale hint: clearwater (haar doel), troubles (niet gelukt).
Iemand zin om dit ook te gaan checken ?
Het fietsen zelf had ze niet direct invloed op, trage fietsers zijn er altijd. Wel zegt ze direct dat ze snel moeten zijn.