Hier gaat je redenering de mist in, omdat Coen niet gedronken heeft. Als er 4 mensen hun hand opsteken, en zij wou graag in die andere groep, hoefde ze haar niet op te steken. Dan zou PJ namelijk aannemen dat Coen de vijfde persoon was voor die groep, en zou Regina dus bij de klimmers komen.
Ik vond het al heel wat om mijn gedachten te ordenen en op papier te krijgen. Wat jij zegt heb ik ook over nagedacht en hier verder probeer uit te leggen.
De Mol laat altijd een kenmerk achter, of voor de groep of voor ons als kijker.
Stel dat dit dus een hint naar ons als kijker is, het niet drinken van een vol glas. Als ze niet haar hand opstak kon ze die hint niet verder uitbuiten als leugen, want niks drinken en niet je hand opsteken als zijnde dat je iets gedronken hebt klopt dan met wat we zien. Door wel haar hand op te steken zou ze hier mee bewijzen dat ze keihard aan het liegen was.
Op het moment dat zij moest drinken wist ze niet wie wat had gedronken en dus afhankelijk was van de rest van de groep.
Toen bleken er 4 tequilla gedronken te hebben en zij als 5e ook de hand opstak.
Maar ik zit ook een beetje vast in mijn gedachtengang, want wat als er 5 mensen tequilla hadden gedronken, of zouden ze dan de vraag andersom hebben gesteld en zij dan haar hand op kon steken?
In die opdracht zit iets verborgen en ik kan er nog niet volledig de vinger opleggen.