Het zou geweldig zijn als we met deze theorie WIDM kunnen ontrafelen
Maargoed, je hebt dan dus de rollen:
- Alice
- 't Konijn
- Harten Koningin
- Harten Boer
Ik denk dat je met deze 4 (al vind ik het konijn er niet bijpassen, leg later uit waarom) kunt bepalen wie winnaar, verliezer en mol is.
Bedoel, wie wordt ookal weer ervan verdacht de taarten gestolen te hebben? De Harten Boer. Die is de verliezer lijkt me. Alice is dan de mol en de Harten Konginin is de winnaar, immers de winnaar regeert over de groep c.q. heeft de pot gewonnen.
Het lijkt me dus dat we in de loop van de volgende afleveringen moeten gaan bepalen aan de hand van fragmenten, opdrachten en muzikale aanwijzingen wie wie is. Wie van de kandidaten is Alice, wie van de kandidaten de harten boer en wie van de kandidaten de harten konginin.
Ik moet wel zeggen: het jurkje van Alice en die van Georgina lijken inderdaad sprekend op elkaar. Maar de verkade reclame van Dunya, daar is ook wel wat voor te zeggen dat ook zij in aanmerking komt voor Alice. Zou Joris dan de Harten Boer zijn in het verhaal? Immers, J = Jack, maar ook Joris. Ben dan benieuwd wie de Harten Koningin zal zijn.
Samenvattend:
Alice = Georgina of Dunya = mol?
Harten Boer = Joris = verliezer?
Harten Konginin = geen idee = winnaar?
Wat jullie? Mij lijkt dat Alice in Wonderland de rode draad van deze serie kan zijn. Net zoals de afgelopen serie, waarin handgebaren als een rode draad door de serie liep. Maar dit keer is het net even wat meer speurwerk dan simpelweg handgebaren opzoeken
Edit:Als ik ervan uitga dat Alice = de mol, Harten Boer = verliezer en Harten Koningin = winnaar...
Dan heb ik het nu zo in de pool ingevuld:
5. Wint een man of een vrouw Wie is... de mol? -
vrouw >> want harten Koning
in 6. Wie wordt de winnaar van Wie is... de mol? - Dunya = de 2de Alice, net zoals Regina komt ze in aanmerking
7. Wie wordt er tweede? - Joris = Jack = Harten Boer wordt beschuldigt dus verliezer
8. Wie is... de mol? - Regina = de 1ste Alice, heeft een exact lijkend jurkje aan als Alice.
Kan ook anders, dat Regina wint en Dunya de mol is maar ik heb hem voorlopig zo ingevuld staan.