Alice is de enige theorie waar ik iets in zag (8 en maan namelijk wel) die niet aan dennis te koppelen is..
bijdeze wat bevindingen:
Omdat de andere theorieen waar ik iets (8 en maan) in zien aan dennis kunnen worden gelinkt, en omdat ik dat met alice nog niet heb kunnen doen.
1965 - ALICE - a play for television written by Dennis Potter een tv serie die gaat over de relatie tussen Charles Dodgson ( de schrijver van alice in wonderland) and Alice Liddell (het personage waar hij alice in wonderland op gebasseerd heeft)
Literair werk van Denis Henriquez ... un fantasia basá riba Alice in Wonderland di Lewis Carroll (1981) Maar dat is DENIS
Jabberwocky', een gedicht van Lewis Carroll, de man die ook ‘Alice in Wonderland' schreef. Een stukje poëzie dat tsjokvol nonsenswoorden zit, maar in ruwe lijnen over een jongen (Dennis) gaat die een monster doodt en het hoofd aan zijn vader laat zien, om te bewijzen wat hij waard is. Alles en iedereen in ‘Jabberwocky' is corrupt, behalve Dennis. (en in wie is demol zou het dus net andersom kunnen zijn)