Ik heb het gevoel dat er een hint(s) moet zitten in de schietopdracht.
Hier naar kijkend vallen mij sowieso een aantal dingen op en dat zijn de blikken en de opvallend vierkante fel groene fles met het getal 75.
...
Het iss inderdaad wel een idealle mogelijkheid om een puzzle-hint in te verwerken. De 75 valt inderdaad best op. En zoals iemand al zij kan dat op GE van Georgina kunnen slaan.
Ik ben verder ook nog wat meer ver gezochte theorien aan het bekijken mbt de schietopdracht. De bovenste en onderste rij zouden bijvoorbeeld iets met elkaar te maken kunnen hebben.
Ik vind de lege plek op de onderste plank erg opvallend. Op de bovenste plank staat op diezelfde plek een blik ipv een fles, waardoor het nog ietsje verdachter is.
Ik had het idee dat de cijfers in de bovenste rij mogelijk een letter in de naam in de onderste rij zou kunnen aanduiden. Daarbij is het goed mogelijk dat op de lege plek in de onderste rij de naam van Nicolette zou horen te staan. Als hierin inderdaad een hint zit, is die zo complex dat ze die vooraf hebben moeten uitdenken. En toen wisten ze niet wie er in aflevering 1 zou afvallen. Vandaar mogelijk de lege plek.
Ik heb gekeken welke letters je krijgt als je van elke naam de zoveelste letter pakt gelijk aan wat aangegeven is op de fles op de bovenste plank. En ik moet zeggen, dat er niet echt iets uit lijkt te komen... de letters zijn dan: "IAOREIYGRC".
Ook als je de vanaf de laatste letter van de naam telt komt er opzich niks uit: "ECEAETURRN".
Ik plaats dit toch maar omdat het mogelijk anderen inspireert tot het bedenken van een mogelijk goeie theorie. Daarnaast kan het natuurlijk nog zo zijn dat de letters door elkaar gehusseld iets betekenen.
Wat me om een hee landere reden opvalt is dat volgens mij Patrick de eerste keer zonder beschermbril op schiet! Mag dat wel van de verzekering?
Toevoeging> Ik zal ook eens naar de achternamen kijken.