ja en het doolhof is ook een alice hint.. maar die hadden we al..
het leek alsof de intro iets anders was.. of ik zie spoken..
Hier wat overzichtjes:
Schieten
In de eerste ronde mist iedereen behalve Coen (4 topitos) en Annette ( 3 topitos) Dunya schiet niet en begint tye huilen (erg verdacht dat georgina verteld dat ze het op de heenweg al over schieten gehad had)
2 de ronde ( ik vraag me af of we regina wel 2x hebben zien schieten)
Joris schiet 2 flessen beide met gel
georgina (4 topitos 3 rode en 1 blauwe)
Coen raakt 75 euro
Patrick raakt 400 euro (maar lijkt er zelf van te schrikken)
Alles bijelkaar 1525 euro verdiend.
Seinen
Coen en Dunya doen alles eigenlijk gewoon goed en duidelijk
OOk Regina en edo doen het duidelijk (alleen wordt er wel wat gezegd over het feit dat edo een oranje shirt aanhad)
Patrick en Dennis wisselen elkaar af. Patrick haalt een aantal keren letters door elkaar , waarbij dennis hem verbeterd, wel ziet patrick uiteindelijk de 3fm.
Het seinen van patrick was soms redelijk, soms vergezocht vond ik..
georgina haalt alles totaal door elkaar en trekt enorm vreemde conclusies.. duidelijk aan het mollen, maar dat had ze vantevoren ook al gepland omdat ze bang was dat anders iedereen op dunya zou zitten.. haar tekeningen zijn wel duidelijk..
Joris heeft alles goed maar draait bewust coen en dennis om waardoor ze dus 3000 euro mislopen.
koffers:
Edo 10 kilo
joris 11 kilo
Dennis 4 kilo
Patrick 11 kilo
georgina 12 kilo
dunya 12 kilo
regina 7 kilo
annette 14 kilo
coen 23 kilo
Opdracht mislukt dus geen geld
test
Dunya verdenkt patrick en eventueel annette
Patrick verdenkt iemand ie in een uitkijkpost stond (waarschijnlijk georgina of joris)
Coen verdenkt georgina en joris
Georgina verdenkt Dunya, patrick en joris
Dennis verdenkt Edo, patrick en denkt dat het een man is.
Annette verdenkt hoofdzakelijk georgina, maar ook edo en dunya
Joris hij heeft het over regina maar zegt ook dat ze een goede speler is en geen mol
Edo Noemt Coen zijn naam
Regina heeft 4 verdachte namelijk voornamelijk Dunya, maar ook Patrick, joris en annette (ze levert 2 jokers in)