Oké mensen, hierbij enkele theorieén
Mol kon bij opdracht 1 het beste missen of voor de puntjes gaan, takio´s ofzo, of iemand neerschieten, fles. Naar mijn idee zijn de mensen die geld schoten minder verdacht.
Mol kon bij opdracht 2 niets weten. het stond helemaal open waar ze zaten. Men wist ook geen namen e.d. Daarom denk ik dat Joris niet de mol is, Georgina misschien wel, liep ze te mollen maar ging het perongeluk goed. Toch denk ik dat Coen het nog steeds is.
Wie kan mij vertellen of er al is gekeken naar het volgende. Op de site staat al 2 weken. kun je nog meer hints ondekken naar de foto´s. Heeft hier iemand al naar gekeken. Wat mij opviel is dat dunia hier steeds opstaat. op die foto naast de zin met de afvaller. Er staan nog meer foto's op. Word hier al een analyse van gemaakt.
Ben er ngo steeds zeker van dat er wat op de site gevonden moet worden.
Hoe zit dat met allice in Wonderland verhaal. Wordt dit nog verder uitgedochterd.
Zitten er nog belangrijke geluiden in?
Tevens hoeven we niet alles te analyseren!. Er staat een goede analyse op
www.wieisdemol.nl. Ga niet onnodig analyses maken terwijl het gewoon duidelijk op de site vermelt staat, het verloop van de opdracht.
Dat rode shirt vind ik ook interessant maar denk niet dat er nog een hint zit met t'shirts.
Laat mij maar Coen als mol houden. Houdt zich op de achtergrond, stiekem toch gewoon spelen als kandidaat die graag wil winnen, en gaat straks de fouten maken. Opvallend was nog dat hij als enigste een champagnefles had, fles met erg lange hals, die in de flessen stond. Zie tevens de foto op wieisdemol.nl