Georgina is echt top. Wat is dat een ernom leuke meid zeg. Nooit gedacht
. Voor wat mij betreft de leukste kandidaat. Open spontaan etc. Laten we hopen dat ze er voorlopig niet uit gaat.
Even over de flessen, zouden er dit jaar 4 finalisten zijn?
Alle flessen zijn namelijk wijnflessen op 4 na. 4 finalisten in 2008.
3 witte flessen van sterke drank (sterkere kandidaten)
1 Champagnefles. Winnaar of Mol
Regina
Dunya
Joris
Coen
zouden dan overblijven.
In afwijking van die theorie....
Regina
Is bij mij een stuk gedaald op de verdachtenlijst. Gelijk de morselink leggen, openbaar je jokers inleveren etc.
Dunya
gaat vanwege de dagboekhint ook van het lijstje af. Heeft ook niet gemold bij het seinen
Edo
deed het goed, goed morse meelezen en goed seinen voorlopig twijfelgeval.
Coen,
Heeft goed geseind en gelijk meegedacht met de goed uit te beelden types. Misschien wel te goed... Voorlopig minder verdacht
Patrick
Tsja die zat wel enorm te pielen met het uitbeelden. Ook besloten hij en dennis niet samen iets uit te beelden wat bijvoorbeeld met een taxi een stuk sterker was overgekomen door een verrekijker. Stevig verdacht
Dennis
Zei echt een paar keer iets in de armstand van edo wat duidelijk niet klopte. Verder onopvallend. Erg verdacht!!!! Mijn mol nummer 1 vanaf dit moment
Georgina
Erg grappig, opvallend gemold, maar dat dan weer fantastisch getekend. Als mol zou je dan op z'n minst slecht gaan tekenen zodat er weinig uit te halen valt. Voor wat mij betreft dus fake acties en valt af als mol
Joris
Tsja. Een enorm trieste actie om bewust aandacht te trekken. Slappe verklaring aan de groep (zou de mol beslist sterker doen). Voorlopig wel verdacht, maar niet echt topverdachte.
Wellicht dat we met de alice in wonderland theorie verder kunnen komen....