Ik plaats een poll waarin je kunt aangeven wat je bereid bent te kopen op de MFD. Dus, sombrero, zakdoek of tshirt. Of zijn er nog andere ideeën? Punt met die sombrero's is, die koop ik los in (naja los, los, ik bestel dan natuurlijk gelijk aan de hoeveelheid bestellingen maar die koop ik niet bulk in zoals vorig jaar met de tshirts)
Daarbij komt dat die dingen geeneens te bedrukken vallen
Althans, dat lijkt me zo op het eerste gezicht niet. Hoe wil je een hoed nu goed onder zo'n drukmachine krijgen zonder dat ie beschadigd/kapot raakt
Zakdoekjes kan ik wel goedkoop inkopen en als nog laten bedrukken denk ik. En de t-shirts, dan gaat het weer op de tour zoals afgelopen keer. Maar dan wellicht met een andere opdruk, ander t-shirt soort (girlie shirt genoteerd voor de veeleisende Lau
).
Met andere woorden: er ligt nog niets vast, tis allemaal nog in de brainstorm fase. Mij lijkt de zakdoek dit jaar het leukste, heeft toch wat weg van Mexico als je hem gaat dragen zoals menig cowboy doet. Sombrero's, leuk idee al zeg ik het zelf
, maar nee, met al het respect, zo'n ding daar doe je natuurlijk weinig mee. Die zakdoek kan je voor weet ik veel wat gebruiken. Kan dienen als onderdeel van de knapzak
, kan in je broekzak dienst doen als normale zakdoek natuurlijk, kan dienen als bandana voor meiden, mogelijkheden te over. Zo ook voor het t-shirt. Kan dienen als pyjama
, als normaal t-shirt, als t-shirt over een lange mouwen t-shirt en wat al niet meer.
Want ter informatie:
Gekleurde sombrero: 5,90 euro
Sombrero au naturel: 4,50 euro
Zakdoek cashmir: 4,50 euro
Zakdoek/bandana casmir: 2,00 euro
t-shirt: 100 ladies shirts: 4,45 euro per stuk
t- shirt: 100 unisex shirts (zelfde type als de ladies): 4,69 euro per stuk
Per stuk, zonder dat er uberhaupt iets bedrukt is. Zonder dat er ook maar iets in de prijs is opgenomen dat het goede doel zal krijgen.
Dus zelf zat ik al met het idee: als er mensen zijn die t-shirts willen, dan zal ik alleen de t-shirts bedrukken. Simpelweg omdat die zich daar het beste voor lenen en het goedkoopste uitzijn met opdruk. Zo simpel ligt het namelijk ook weer.
Want stel, goed doel krijgt 2 euro (net zoals vorig jaar).
Gekleurde sombrero: 4,90 + 2 = 6,9 euro per stuk
Au naturel sombrero: 4,50 + 2 = 6,5 euro per stuk
Zakdoek cashmir: 4,50 + 2 = 6,5 euro per stuk
Zakdoek casmir: 2,00 + 2 = 4,0 euro per stuk
T-shirts: 4,69 + 2,00 = 6,69 euro per stuk
Ladies tshirts: 4,45 + 2 = 6,45 euro per stuk
Maar in de tshirts zitten dan nog geen drukkosten, verzendkosten e.d. inbegrepen dus die vallen sowieso duurder uit. Let wel, ik heb andere type shirts nu genomen, een luxere variant dan die van de afgelopen keer. Vandaar dat ze duurder uitvallen. Maargoed, hebben jullie een idee rond welke prijs het zal zitten. Tussen de 6,5 en 7 euro dus.
En ik zeg het maar alvast: die sombrero's ga ik dus echt niet opsturen naar degene die niet naar de MFD kan. Dan bestel je maar een zakdoek of t-shirt en betaal je de verzendkosten zelf net zoals vorig jaar. Want die 2 ben ik wel weer bereid op te sturen, al is alles afhalen natuurlijk eenvoudiger.
Edit:I.p.v. sombrero's kan ik wel petten regelen bij hetzelfde bedrijf als waar ik de tshirts vorig jaar bestelde. En die petten vallen wel mooi te bedrukken met het groene mollogo. Krijg je een zeer exclusive WIDM cap voor de doorgewinterde mollenjager
Een must voor iedere uirusting
En die petten kosten per stuk: 2,15 euro bij een bestelling van 100 stuks. Wederom exclusief 2 euro goed doel en druk/verzendkosten.