Vraagje: doet YIDM ook aan verzenden? Want ik weet nog niet of ik op de WIDMfandag kom, maar wil wel graag een pet. Dan kan je de verzendkosten er uiteraard bij optellen. En ik denk ook dat er meerderen zijn die niet kunnen/willen komen op de fandag, maar die de pet wel leuk vinden. Op die manier kom je mischien toch aan je bestellingen.
En is het een idee om dan maar 50 petten te bestellen? Worden de petten misschien iets duurder van, maar heb het idee dat de mensen díe het willen, ook wel iets meer willen betalen. Of doet de drukker/borduurder het pas vanaf 100 stuks?
Verzenden is voor mij geen bezwaar, mits je de verzendkosten + enveloppe zelf betaald.
50 petten zijn te bestellen voor in totaal: 440,30 euro. Plus 200 voor het goede doel = 640,30. 9,70 er bovenop voor mezelf voor de moeite maakt 650 / 50 = 13 euro per stuk. Maar de kandidaten kan ik dan, wegens geldgebrek voor de kosten, geen pet aanbieden. Wordt dus wel direct 3 euro duurder.
0. YIDM
1. saem
2. Sprien
3. Lautjuh
4. Wilm
5. Kabouter
6. Tommie
7. Tweety
8. highwaykind
9. Zoë Nicky
10. arco
11. pika
12. pika
13. pika
14. rickje20
15. jayjay
16. the_shagster
17. stepany
18. Maud
19. Bodejos
Met deze lijst zit ik op 56% van de kosten. Moet er dan nog
14 bij krijgen om te kunnen gaan bestellen. En dat voor zeg grofweg 20 februari. M.a.w. nog 2 weken om 14 vereiste inschrijvingen vinden om het door te laten gaan.