jammer hoor.........ik wilde er 6 bestellen i p v 1. maar dat is nu te laat zie ik...of toch niet?
ik ga wat mol weekenden organiseren en wilde petten voor de echte mollen dan...
misschien komt het toch nog???
Maar dat is toch de oplossing? Ik was ook van plan meer petten te kopen.
Natuurlijk kun je dat niet van iedereen verlangen, en ik wil niemand dwingen wat dat betreft. Maar zijn er misschien meer mensen die meer exemplaren willen hebben, zodat het aantal van 50 gehaald wordt? Wel vantevoren betalen, anders blijft YIDM alsnog met een aantal exemplaren zitten.
Voordeel van die petten is uiteraard, dat ze slechts 1 maat hebben. Kan me nog herinneren dat een aantal maten/kleuren t-shirts vorig jaar nageleverd werd.
dan heb je er alweer een aantal extra.
Je zei dat er op een gegeven moment nog 14 bij moesten om uit de kosten te zijn volgens mij ben je er dan ook al bijna.
Ik ben er van overtuigd dat je het haalt, schroef anders de prijs iets omhoog.
Ik denk dat er genoeg belangstelling is echt waar, op de dag zelf zul je zeker de resterende petten kunnen verkopen.
Kijk het nog even aan zou ik zeggen, nu al de hannddoek in de ring gooien vind ik te voorbarig en onmols
edit op 4 -2 zei je: Met deze lijst zit ik op 56% van de kosten. Moet er dan nog 14 bij krijgen om te kunnen gaan bestellen. En dat voor zeg grofweg 20 februari. M.a.w. nog 2 weken om 14 vereiste inschrijvingen vinden om het door te laten gaan.
dus 14- 1 (kim) -5 (jayjay) -? (bodejos) = 7(op z'n minst) moet je nog 7 om de kostprijs te halen , lijkt me te doen!