Patrick ging inderdaad erg te keer in deze aflevering en de kanidaten wouden hem ook niet bij het ophaal hebben,wat uit eindelijk toch is gebeurd.
Ik denk dat mocht hij de mol zijn,dat hij de George tacktick doet en daarnaast ook nog Elise. De beste mol is het als je het een beetje zit in de eerste afleveringen en daarna in de terug blik ook kan herkennen en dat de mol zich inzet. Dat komt ook,omdat de mol dit jaar eindelijk weer is echt een man is (3 vrouwen der uit,2 te gaan.) en op Elise & Deborah na (S1 heb ik pas in de hh gezien.)vond ik de vrouwen mollen niet zo goed. Heb toen nooit echt wat aangetrokken als iemand wat deed en zag dat soms als iets normaals (sommige hier vatten dat op als mede mollen. Ron of Rene gaven ook toe,zelf wel is een beetje te hebben gemold en nu doet Joris en Coen dat.). Vandaar dat ik sinds S7 beter probeer op teletten en ook Joris nog steeds niet afschrijf.
Zo als het nu uitziet,kies ik volgende week misschien Patrick als mol en word joris de verliezer en word coen de winaar. Maar natuurlijk blijft Joris verdacht,want op het einde vond ik het raar dat hij nu iets in het boekje ging schrijven en van de camera weg keek en hij is toch ook wel te kalm misschien,zelfde geld voor Edo.
Ik gok er op dat Dunya de vrijstelling krijgt (in aflevering 5) en Dennis volgende week weg mag en Dunya dus mag blijven ten koste van Regina die dus in aflevering 5 vetrekt,dan Edo en dan als nog Dunya. Aan de andere kant zou het best kunnen dat er de zelfde fout maakte als met bv Ron (die ik het merendeel steeds weg stuurde,zoals nu met Dennis..) of Lottie (alle weken als Mol...)en zou wel heel snel zijn,als ik nu al op de goede mol zit. Maar ja bij George week ik ook maar 1x af naar Prins en juist in die aflevering vertrok hij.
als er iemand mag terug komen dan is het Annet,wat betreft Georgina die is afgevallen door echt mee te spelen en dat is nu eenmaal het spel. Daar mee zeg ik niet dat ik het niet jammer vind. Wat was het heerlijk geweest als Georgina al die mensen die meestal iets tegen haar hebben in verlegenheid had gebracht.