Joris was weer best verdacht bezig, maar al die hints rond Dennis stapellen zich ook toren hoog op, en hem vondt ik toch ook al verdacht.
Ik vindt de theorie dat Joris de jagers aanstuurde vanaf de toren erg leuk en zou best eens wat in kunnen zitten. Het zou in elk geval een van de beste molacties ooit zijn...
Ik vindt de afleveringen, en de groep dit jaar erg leuk. Wel jammer dat Georgina en Nicolette er al uit zijn, want ik had hun graag langer in actie willen zien.
Bij de opdracht met de zin lijkt iedereen een beetje te klungellen. Niemand lijkt in elk geval de tijd te nemen op goed te kijken welke bordjes er zijn, en welke zin dus mogelijk is.
Patricks actie, met de handboeien, is raar, maar kan denk ik niet gezien worden als molactie... Zijn bordje komt namelijk niet aan één van de twee uiteinden van de keten. Hij krijgt dan dus uiteindelijk aan beide kanten handboeien. Zolang andere spelers allemaal hun handboeien los houden, maakt het dus geen donder uit.
Als de eind zin inderdaad een hint is naar Dennis als mol, en hij zou dat geweten hebben tijdens de opnames, dan is het best grappig dat hij Edo verdacht maakt op het moment dat ze de zin vormen "Ik zie die mol" en Edo het bordje mol draagt. (Ik weet dat Regina er over begint, maar Dennis gaat er lekker op in.)
Ik heb ook nog een overzichtje gemaakt van het topitos graaien, voor de liefhebbers. Er kunnen kleine afwijkingen in zitten, soms was het lastig te zien of het er nou 2 of drie zijn. Ook was rood en paars(?) lastig uit elkaar te houden.
Trouwens vreemd dat niemand van de kandidaten dit als memory lijkt te zien (wat het wel was). Ik snap dat ze bij het joker spel ook tevreden zijn met 1 joker, maar 2 topitos pakken was bij dit spel echt niet nodig.
Toevoeging> Niemand trouwens de behoefte hier sterrenkaarten o.i.d. bij te halen. Dat ik toch een van de terugkerende onderdelen van theorieën op dit forum en dit plaatje is een uitgelezen kant om weer zo'n theorie te starten.
Toevoeging2> Ik heb nog even de maisveld opdracht terug gekregen, en Joris wijst inderdaad belachelijk veel, vooral met het duidelijk zichtbare rode dopje van zijn pen. Het lijkt er serieus echt op dat hij instructies geeft aan andere mensen dan de kandidaten.
Joris zegt op 35:47 van de webstream ook nog eens tegen Edö: "Niet zoveel wijzen." Maar gaat vervolgens zelf vrolijk verder.