Wees blij met alle aandacht die de AVRO aan WIDM besteed
Het programma begon een paar jaar geleden wat terug te lopen met de kijkcijfers maar door verschillende ingrepen (de inzet van BNers en het uitzenden van DIDM bv.) is het nu een kijkcijferkanon geworden.
DIDM was een goeie opwarmer om mensen vooral de eerste afl. niet te laten missen. Bij dit soort programma's haken mensen snel af als ze de eerste afl. missen. "Ik heb al wat gemist, nu kan ik de mol niet meer raden" is een reactie van veel mensen. Diezelfde reactie krijg je als ze een andere missen, mensen haken dan af. Bij een update haken mensen weer aan en blijven de kijkcijfers (hopelijk) hoog.
De AVRO kan geen rekening houden met een paar honderd die-hard fans voor wie dit allemaal niet nodig is. Er zijn veel kijkers die dit programma gewoon kijken en verder niet op internet zitten. Er moet aan de kijkcijfers gedacht worden en hoe hoger de kijkcijfers hoe hoger de kans dat we met z'n allen weer van een nieuwe molserie kunnen genieten
Als je de extra uitzending niks vind kijk je toch gewoon niet!
Hoewel ik denk dat niemand hier die uitzending zal willen missen want stel je voor dat er een "verborgen hint" in zit