Het duurt maar 14 minuten hoor..
Maar ik had op deze band nog net ruim voor 4 iets ingekorte afleveringen (zonder terugblik/vooruitblik en deun.) en 1 band voor 6 afleverigen,daarom heb ik DIE IS DE MOL ook niet opgenomen. Wat ik wel een beetje jammer vind. DUS AVRO KOM OP NU ALPAS IS MET DIE WIE IS DE MOL DVD'S van minimaal S1 tm S4 (of tewel de reeks met onbekende Nederlanders). Als deze voor S9 verschijnen met een previewtje van S9 vind ik dat prima.
Dat uitmolken doen ze zelf nu meer,zie ook Paul De Leeuw (3x per week en dan wil hij ook nog Telekids verslaan door een 12 duurende uur show te maken.),De Wereld Draaid Door (6 dagen per week.) en Kassa (Kassa,Kassa 2,Kassa 3).
Maar ik zou als ik de avro was er wel gebruik van maken en straks S2 van The Phone op Zondag om 21.30-22.20 (Andere dag,25 minuten eerder,10 minuten langer en op 1 ipv 3.) uitzenden. 20.30 kan niet,want de KNVB heeft volgens DWDD bepaald dat straks het voetballen tussen 20.00 en 21.30 uitgezonden moet worden en daar kan The Phone nooit tegen op en The phone vond ik op vrijdag om 21.50 eigelijk wel op ze plaats,maar het scoorde niet veel en misschien op Zondag wel.