Vervolg:De vijfde muzikale aanwijzing is een fragment uit het nummer 'Future' van The Golden Earring. (Album: 'Cut'.) De regels die we te horen krijgen zijn: "I always knew it would take a liar, In this brave new world to survive, It's gonna happen in the future"
- De titel 'Future' lijkt er op te wijzen dat de hint (voor een deel) op iets slaat dat later dan aflevering 5 gaat gebeuren. Het zou daarom kunnen dat de muzikale aanwijzing dit keer geen hint naar de Mol is, maar een hint naar de kandidaat die uiteindelijk het spel gaat winnen. De regels "I always knew it would take a liar, In this brave new world to survive, It's gonna happen in the future" kunnen zo op Regina slaan, die in aflevering 5 het duidelijkst liegt, namelijk over het feit dat ze met 1000 euro uit de pot een vrijstelling kocht: Regina ('liar') wint uiteindelijk ('future') het spel ('survive').
Regina moet nu Dunya er uit is een nieuwe Mol kiezen. Even afwachten of dat Dennis wordt. Toevoeging na aflevering 9: Regina stemt op Edo. Hm. Is het dan een hint dat Regina de finale bereikt?
De zesde muzikale aanwijzing is een fragment uit het nummer 'Start With Me' van Amitri Del. (Album: 'Twisted'.) De regel die we te horen krijgen is: "Is it such a hateful crime to start with me?"
- De vraag "Is it such a hateful crime to start with me?" zou op het stelen ('crime') van Dennis' Topito kunnen slaan. Met 'me' wordt dan de Mol bedoeld. Is het wel zo erg ('hateful' = akelig, haat opwekkend) dat de Topito van de Mol gestolen is? Nee, helemaal niet, de Mol kan er toch niets mee. Via deze uitleg slaat de hint dus op Dennis. Aangezien er 'start with me' wordt gezongen zou het betekenen dat er in de toekomst nog meer Topitos gestolen gaan worden. (Wat Patrick ook doet.)
- De titel van het album Twisted' kan een aanwijzing zijn dat we iets moeten omdraaien. De titel van het nummer is 'Start With Me', als we dit omdraaien is het logisch om naar het laatste nummer van het album te kijken. Dit is 'Driving With The Brakes On'. Een verwijzing naar Dennis die in zijn taxi als laatste het plein oprijdt?
De zevende muzikale aanwijzing is een fragment uit het nummer 'Toeristische Route Naar Roem' van Mono Leone (Leon Giesen). Het gedeelte dat we te horen krijg is: "de toeristische route naar roem is simpelweg een doel op zich".
- Volgens Iris_77 staat het woord 'roem' voor de Mol, die met het spel geen geld kan winnen, maar de rol van Mol speelt voor de eeuwige roem. "Het kan ook op de winnaar slaan, maar de Mol krijgt toch vaak meer roem aan het eind van een serie dan de winnaar." Het eerste gedeelte van de regel kun je dan lezen als "de toeristische route naar de Mol". Edo, Patrick en Regina volgen in de eerste opdracht een toeristische route waarvan het eindpunt Playa del Carmen is. Hier hangen Dennis en Dunya de piňatas op. De route leidt dus naar Dennis en Dunya, en volgens deze uitleg naar de Mol. Aangezien Dunya niet meer in het spel zit slaat de hint zo op Dennis. Iris_77 voegt hier aan toe dat de 'toeristische route' die Edo, Patrick en Regina nemen ook nog 'een doel op zich' (het tweede gedeelte van de regel) is, omdat het een opdracht is waar geld mee verdiend kan worden.
De achtste muzikale aanwijzing is een fragment uit het instrumentale nummer 'Into The Labyrinth' van Trevor Jones voor de film 'Labyrinth' uit 1986.
- Dennis gaat als eerste het grottenlabyrinth in. Daarnaast merkt lomed op dat het nummer 'Into The Labyrinth' 2 minuten en 12 seconden duurt. Hier is 21-(0)2 = 21 februari van te maken. Dit is zowel de geboortedatum van Dennis als de uitzenddatum van aflevering 8. Ook is de film 'Labyrinth' gebaseerd op een verhaal dat geschreven is door Jim Henson en
Dennis Lee.
De negende muzikale aanwijzing is een fragment uit het nummer 'On The Day' van The Walkabouts. (Album: Trail Of Stars). De regel die we horen is: "On the day that I".
- Qper denkt dat de hint naar Dennis verwijst via de Mayakalender: "De opdracht is: leg de kalender op de dag dat de Mol is geboren. Indien Dennis de Mol is, heeft Dennis de kalender op zijn eigen geboortedatum gelegd. Dus i.p.v. "op de dag dat de Mol..." legt Dennis "on the day that I..." Als de priester Dennis als Mol aanwijst, spreekt hij de waarheid.