Echt een superleuke aflevering!
De eerste opdracht was erg leuk bedacht, vond die kamer van Patrick echt freaky!!
Wel lachen dat hij het niet aan de rest liet zien... Mollenstreek of? Vind Patrick aan de ene kant heeeeeeeel vaag doen bij sommige opdrachten, maar aan de andere kant schrikt hij ook heel vaak van dingen. Ik denk niet dat je dat voortdurend kan spelen.
Ook komt hij als eerste met de "3 fm" ipv driefm ( nog steeds
) en is hij volgens mij ook één van de eersten die ziet dat er ook foto's tussen zitten van dingen waar ze nog niet geweest zijn. Dat zou een mol niet doen. Hij begint gelijk die foto's ertussen uit te trekken. De weegschaal, leek me gewoon een lastige opdracht. Patrick geeft de topito's aan Regina. Houdt hij hierbij rekening met de tijd? Als ze hadden gediscussieerd hadden ze het geld niet meer gehaald. Hij haalt 500 euro binnen. En hij neemt de gewichtjes mee. De mol zou die hebben laten liggen.
Dennis rent weg met het bandje, dat afspeelding is dan nog niet gevonden. Dus aan de ene kant zou je zeggen: geen mollenstreek, want hij wil het bandje zo snel mogelijk horen.
Aan de andere kant, als mol zijnde weet je dat er zo'n afspeelding is en kost het meer tijd om weg te rennen. Je moet ten eerste aan Spaanstalige mensen gaan uitleggen dat je het bandje wilt luisteren, wat tijd kost. Vervolgens luister je ernaar met Dunya, zit hij enorm te kloten met dat ding. Laat de radio er nog een keer doorheen komen. Dan loopt hij weg met Dunya, en als ze al zowat weer terug zijn wil hij weer terug om te kijken of er nog wat meer op staat. Kost ook tijd, want is dubbel werk. Helemaal omdat je als mol zijnde weet dat er een afspeelding is, en dat het bandje dus sowieso nog een keer afgespeeld moet worden zodat de anderen het ook kunnen horen. Vaag dus.
Met Patrick is hij bij die vrijdag vraag, na lang nadenken komen ze op vrijdag, Patrick is hier onzeker over, Dennis ook. Ze zijn beiden bang om het ding over te halen. Patrick zegt: anders doe ik het wel, Dennis wil hem het laten doen, maar besluit dan dat ze het beter aan anderen over kunnen laten. Is dat omdat hij bang is af te gaan? Of om tijd te rekken en proberen of iemand anders het antwoord niet weet... Veel discussie over wanneer prinsjesdag is.
April!!! De weegschaal leek me gewoon lastig.
Dunya bedenkt gelijk dat de foto in zijn geheel omgedraaid moet worden (hoe logisch!!!!!), en als mol zijnde zou ik niet meteen gaan zeggen hoe het moet, ik zou me dan eerder bezig gaan houden met het doorspitten van foto's die ze nog missen, en er dan per ongeluk eentje vergeten uit te halen. Haalt bij de laserbom gewoon de 500 euro binnen, is daar blij mee. Later gaat ze af bij de bom waar Joris en zij al eerder waren. Als ze de mol was geweest had ze deze opdracht wel eerder willen doen dan het web, omdat deze toch bijna niet te halen was en ze af zou gaan. Het was wel logisch dat Joris zou gaan rijden en zij niet. Dus als ze de mol is zou ze beginnen met deze bom, of de laserbom fout doen.