Ik moet toch ff kwijt dat ik de kandidaten echt idioten vond deze aflevering. En dat was niet allemaal af te schuiven op een mol die saboteert want die was niet overal bij.
- een foto niet om kunnen draaien
- geen eenvoudige rekensom uit kunnen rekenen, ik had die som tijdens de uitzending in 10 seconden ofzo.
- Die redenering over prinsjesdag wordt door 3 mensen verprutst
Die opdracht met de kaarsen was hetzelfde als de lift opdracht vorig jaar. Dus aub niet weer met de discussie beginnen of de mol bij een fout antwoord van de kandidaat ook een fout antwoord op de vraag geeft. Ja, dat is zo, was vorig jaar zo en zal nu ook zo zijn.
Er zijn mensen die beweren dat Dennis niet de mol kan zijn omdat hij 2 van die gewichtjes meenam. Die gewichtjes waren 50 euro per stuk. In totaal dus 100 euro. Op een pot van 7000 is dat bijna verwaarloosbaar. Als je door 100 euro mee te nemen de verdenking van je af kunt werpen, is dat als mol gewoon slim. Het kost je zeer weinig. Het is in de historie gebleken dat de mol altijd wel ergens bij een opdracht geld in de pot heeft gebracht. Dennis afstrepen hierdoor zou dus een vergissing zijn.
Voor mij zijn Regina en Dunya iig definitief afgevallen als mol. Die doen te veel goed en te weinig fout om mol te zijn.
Maar wie is het dan wel?
Edo, Joris, Patrick of Dennis? Voor allemaal valt iets te zeggen. Patrick vind ik nog het minst aannemelijk, die doet nog regelmatig dingen goed. Maar Joris, Edo en Dennis? Wat hebben die eigenlijk voor positiefs voor de pot gedaan? Dat valt behoorlijk tegen.
Joris molt zo veel dat het frustrerend is. Als hij de mol is dan vind ik het lomp en als hij de mol niet is, dan is het eigenlijk ook lomp
Hopelijk gaat hij er snel uit. Op de een of andere manier zit Joris altijd op cruciale plekken. Fietsen bij de fietsers/klimmers, in het maisveld in de toren (ideale positie voor de mol), doorgeef opdracht zit hij aan het eind om de antwoorde te geven aan PJH.
Edo is overal altijd bij betrokken, maar presteert ook niet heel veel. Hij heeft vooral een grote mond.
Patrick lijkt wel angstaanvallen te hebben. Die kijkt overal zo angstig. Doet me denken aan George. Om de een of andere reden zoek je het niet achter Patrick dat hij de mol is, maar hij zou het zo maar kunnen zijn.
Ik blijf voorlopig toch bij Dennis. Die doet zo ontzettend vaag. En veel van de aanwijzingen in de uitzendingen verwijzen naar Dennis (zie Dennis topic).
Erg mooie aflevering, jammer dat Coen er uit is, want dat vond ik een van de leukere kandidaten.