haha swifty
even nog een opmerking richting lautjuh: Oke, als jij het de moeite waard vind mag je het gaan ontcijferen. Ik denk persoonlijk (en diep in je hart, jijzelf ook) dat de kans bijna 0,0 is dat ze de kandidaten daarmee genaaid hebben (of de kijkers, door niet uit te zenden wat links en rechts is). Dit spel is eigenlijk net als in Saw (zoals al eerder heb gezegd), een film waarin mensen die niet van het leven genieten in een vrij uitzichtloze situatie wordne geplaatst, met een moordmachine op hun lichaam (jaja, allemaal erg luguber) blabla.. de essentie van die film is: Je kan ontsnappen en blijven leven, maar dan moet je er iets voor opgeven. Bijvoorbeeld een bepaald lichaamsdeel. Of heel veel pijn lijden. Maarrrr er is altijd een weg naar buiten. Zolang je je maar aan de regels houdt, kom je vrij! Daarentegen moet ook Jigsaw, die de spelletjes verzorgt, zich ana de spelregels houden. Hij mag de persoon niet tegenhouden!
Ik denk dan ook dat WIDM een spel is waarbij ook de spelleider zich aan de regels houdt. Het lijkt me heel raar als de spelleider (AVRO) zo'n adder onder het gras legt om de kandidaten links en rechts te laten verwarren.
Dan over Joris: Ik vind het nog niet zo'n slechte opmerking
! Zou heel goed kunnen inderdaad, ben wel benieuwd wie dan precies de mol is. Wel raar is dan dat hij bij de seinopdracht alsnog gaat mollen, terwijl eigenlijk niemand de bewuste actie kan zien. Wat dan wel weer zo is, is de reactie van Joris. Die is nou ook nog niet echt formidabel, waarvan je zegt van "Nou, hij doet zo fanatiek dat hij het echt per ongeluk gedaan heeft, dat zal dan wel zo zijn". Hij kijkt inderdaad een beetje om zich heen hoe de reacties zijn van zijn tegenkandidaten. Georgina zei gelijk: Nee dat was Coen! Met zo'n radio, koptelefoon en pijltje van lang! Dat zou de mol natuurlijk nooit hebben gezegd denk ik... Daar kon Joris Georgina wel om afstrepen!
Misschien wint Joris deze serie wel... Ik ben niet meer zo zeker