En ja hoor, 1 aflevering niemand eruit. Ze hebben het goed uitgedacht, Joris de test het slechtse laten maken en dat deed ie ook. Toch maf dat we 4x Patrick bij: "Vraag 20: Wie is de mol?" zagen en 1x Edo, dat was toen Regina haar test maakte.
Maarja, ik zat ook te denken: ze kunnen ook 1x die shot van: "Vraag 20: Wie is de mol?" met als antwoord: "Patrick" hebben opgenomen en bij 3 andere er tussen gezet hebben. Anders vind ik het gek dat 3/4 kandidaten op Patrick zitten. Regina zit op Edo, als we de beelden mogen geloven. En ook zij is door.
Hmm...
Iig toffe opdracht, die achtbaan. Wel stom dat uitgerekend Joris het weer moest verpesten op het einde. En ik begrijp Regina volkomen, met het kopen van een vrijstelling voor 1000 euro. Had ik ook gedaan als kandidaat in het spel. Dan maar 1000 euro minder, wat is de kans dat je die nu uiteindelijk wint? De kans op het krijgen van die vrijstelling is dan 50%, doe je het, doe je het niet. En die kans kan je zelf naar 100% helpen door ja te zeggen. Volkomen logisch dat Regina het deed mijn inziens.
En Edo en Dennis pakten het slim aan met die papieren. Wel jammer voor hun dat ze bijna op het eind moesten opruimen, maar op zich wel begrijpelijk. Patrick & Dunya: Jut & Jul, echt
Verder een leuke quote van Dunya: "Ja hoor schat"