Wie heeft er een groene topito nodig xD... die is waarschijnlijk de dader :O
Over het rode scherm en Joris: Het blijkt maar weer hoeveel vertrouwen wij hebben in de spelregels. Is het nou zo dat de mol nooit een rood scherm krijgt? Of verlaat hij het spel alleen maar nooit? Feit is, dat wij niet weten wie de naam in de enveloppe heeft gestopt en aan PJH gegeven. Er kan dus alleen met Joris-mol gesjoemeld worden als het zeker is dat HIJ de vrijstelling krijgt! Wel uiterst gierig allemaal! Neem je nogal een risico mee
In mijn ogen is de uitspraak 'De mol krijgt nooit een rood scherm' er 1 van een presentator. Hij moet toch ook een keer iets anders verzinnen dan 'De mol raakt nooit uit het spel'. Nooit een rood scherm krijgen komt dan aardig overeen. Toch is dat niet helemaal gelijk aan die spelregel
In theorie KAN er dus gesjoemeld zijn. Ik persoonlijk zou het een lame actie vinden, want je moet daarbij eerlijk zijn en niet een wel heel valse schijn opwekken dat Joris niet de mol zou zijn (terwijl hij het in dat geval wel is).
Randvoorwaarde is dat het programma dusdanig te programmeren is.
Heel de serie draait tot nu toe om Joris-mol-acties..
een paar getalletjes optellen expres fout doen.. en dan mekkeren over een historisch lage pot...
je zou bijna denken dat ie het wel moet zijn. Maar toch blijf ik nog effe op Patrick ;-)
Klopt, ik denk precies zo... Hij MOET het wel zijn
Maar met dit rode scherm kan dat helemaal niet xD... Ik kom dan inderdaad ook uit op Patrick :-/ Al vind ik wel dat Joris beter molt dan Patrick xD
als jij ervan uitgaat dat hij niet de mol is, dan zal hij wel op zichzelf gestemd hebben, of hij is zelf zo slim geweest om op iemand te stemmen waarvan hij twijfelde of dat de mol wel of niet was.
Als hij de mol wel is dan heeft hij gewoon alles op anderen ingevuld in plaats van op hemzelf...
En over die laatste opmerking van hem: dat hij nu niet meer zo'n scherm krijgt. Daar kan hij mee bedoelen dat hij:
1. de mol is en dus echt geen rood scherm krijgt.
2. de mol niet is maar dat hij twijfelde tussen twee personen, en doordat hij bij deze test volledig op één persoon gegaan is (die het dus niet is omdat hij een rood scherm kreeg) zeker weet dat de andere persoon die hij in gedachte heeft wel de mol is...
Dat kan dus niet: Als punt 1 het geval zou zijn, zou hij in de eerste plaats al geen rood scherm te zien hebben gekregen...